Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8503)
Tekoäly-yhteenveto sanoi staffeista (oletettu Katrin koirien rotu, korjata saa jos olen väärässä) että rodulla on historiassa tausta taistelukoirana, mutta sitä on jalostettu seurakoiramaiseen suuntaan. Ja että ihmisille ystävällinen mutta rodun tausta voi näkyä suhtautumisessa toisiin koiriin. Näin mäkin staffit miellän. Todella ystävällisiä ihmisille ovat olleet tuntemani staffit. Jo 90-luvulta tuttu rotu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiantuntijat ovat ajatelleet, kenties haastetta. Laittaa nyt sinkkuisä kahden tyttären ja kultsisen noutajan kera lapsettoman sinkkunaisen kanssa, jolla on kaksi taistelukoirarotuun kuuluvaa koiraa. Kultaisen noutajan omistajat ovat niin etilaidia kuin taistelukoirien omistajat.
Mua niin säälittää tuo Jannen kultainen noutaja... vaikuttaa niin reppanalta ja surulliselta <3 Tekisi mieli hakea se pois parempaan kotiin...
Mielesi tekisi viedä tytöiltä heidän rakas lemmikki. Käyvät koulun jälkeen yhdessä lenkillä ja koira saa paljon rapsutuksia sekä silityksiä..
Koira näyttää surulliselta. Hakee epätoivoisena huomiota. Janne ei varmasti jaksa huomioida (tai lenkittää) koiraa tarpeeksi. Ei koira voi olla lasten vastuulla ja kai tytöt ovat välillä äidilläänkin? Meneekö koira silloin heidän mukanaan sinne?
Ilmiannoin tuon lasta koskevan viestin, täällä ei kuitenkaan kuulu levittää tuollaisia yksityiselämää koskevia tietoja lapsista. Ne kun eivät ole vain osallistujiin liittyviä. Minkälainen ihminen kirjoittaa jotain tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiantuntijat ovat ajatelleet, kenties haastetta. Laittaa nyt sinkkuisä kahden tyttären ja kultsisen noutajan kera lapsettoman sinkkunaisen kanssa, jolla on kaksi taistelukoirarotuun kuuluvaa koiraa. Kultaisen noutajan omistajat ovat niin etilaidia kuin taistelukoirien omistajat.
Mua niin säälittää tuo Jannen kultainen noutaja... vaikuttaa niin reppanalta ja surulliselta <3 Tekisi mieli hakea se pois parempaan kotiin...
Mielesi tekisi viedä tytöiltä heidän rakas lemmikki. Käyvät koulun jälkeen yhdessä lenkillä ja koira saa paljon rapsutuksia sekä silityksiä..
Koira näyttää surulliselta. Hakee epätoivoisena huomiota. Janne ei varmasti jaksa huomioida (tai lenkittää) koiraa tarpeeksi. Ei koira voi
Näen sieluni silmillä kuinka Janne istuu sohvalla käsi housuissa tuijottaen apaattisena SM-liigaa ja koira makaa masentuneena nurkassa odottaen lenkille lähtöä - turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut kultaisia noutajia tavata? Ne todellakin hallitsee juuri sellaisen säälittävän ja ihmisten tunteisiin vetoavan ilmeen, että kaikki varmasti heltyy antamaan herkkuja ja rapsutuksia.
On itsellä ollut kultainen noutaja, joten osaan niiden ilmeet ja eleet aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta kuulostaa oikeasti todella vastuuttomalta, että toisella on taistelukoiria, ja siihen kuvioon tulisi lapsia ja rauhallinen koira - eli juuri potentiaalisia taistelukoirien uhreja. "
Kuulostaa ihan lähtökohtaisesti vastuuttomalle pitää koiria joita ei voi pitää mukana normaalissa elämässä vaan vain ihan valikoidussa seurassa. Sellaisia ei pitäisi edes olla.
Saisikos nyt tarkan nimen rodulle, mikä se Katrin koira on????
Ne Katrin koirat kyllä näytti ihan salonkikelpoisilta vaikka mihin seuraan.
Jos ei nyt hysteerisesti huudeltaisi "taistelukoirista", kun täällä tuskin kukaan tietää minkä rotuiset koirat Katrilla on.
Onhan se jo moneen kertaan todettu. Kyseinen rotu kuuluu taistelukoiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^miksi Janne ei olisi kiinnostunut Katrista? Eikös tälläkin palstalla miehet kirjoita, että heille riittää "ihan tavallinen nainen"?
Miksi miehelle pitäis kelvata läski nainen?
Janne itsekin on varsin pullukka. Minun mielestäni kumppanilta on kohtuutonta vaatia sellaisia ominaisuuksia, joita ei itselläänkään ole.
Kyllä, just näin. Tosin Janne on XL ja "vaimo" on XXXL. jotain rajaa myös näissä tasoissa. Asiantuntijat veti tämän vihkoon.
Katos nyt tarkemmin... kyllä Janne on vähintään XXL. Ei ole mikään pieni masu pojalla
Ei se haittaa vaikkei seksiin enää taivu koska kukaan ei halua antaa tuollaiselle pallomahalle😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira näyttää surulliselta. Hakee epätoivoisena huomiota. Janne ei varmasti jaksa huomioi
Nyt on pakko sanoo että haista pitkä p! Varmasti koira käy ulkona
ja Janne on masentunut vain morsiamesta ja tullut päin pläsiä oma taso selville!
Artun ei olisi ikinä pitänyt päästää ohjelmaan, kuka sanoo (hääyönä) puolisolleen että "sehän muutat sitten Imatraan että löydät siellä töitä"... Ei hitto mikä juntti.
Aikuinen ihminen ei aamukiukuttele lasten äänistä vaikka tuotanto olisi määrännyt kuvausajankohdan. Teini niin tekee. Ja nyt keksittiin tuo syyksi Katrin aamukiukkuun. Ihan se oli Katrin naurettavaa toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Seppälä-miehet ovat ainakin mennyttä :D
H&M:ssä käy kaikki köyhät.
Tulen jäljessä tän sarjan katsomisessa, joten voi olla että kommentit on esitetty eri vaiheessa sarjan katselua kuin missä nyt menen.. Mutta ihmettelen tuota Artun leimaamista Julian puheiden perusteella. Minusta kun Julia ei ole edes puhunut niin jyrkästi hänestä kun tässä nyt moni on tulkinnut. Hänhän kertoo, että Arttu on hänen mielestään kiltti, ja ilmeisesti hyvin ihastunut häneen sekä seurallinen ihmisenä, enemmän kuin Julia itse. Se vessakommenttikin tuossa ihan tuoreeltaan katsottuna minusta tarkoitti enemmän sitä että eletään pienessä mökissä niin pakoon /omiin oloihin ei ole päässyt edes vessassa "että olisitko hetken hiljaa please".
Tuntuukin että täällä on ehkä nyt joku kenellä on jotain henkilökohtaista hampaan kolossa. Tuntuu, että on hetkiä kun Arttua soimaaviin kommentteihin tulee hetkessä 30 peukkua ja sitten taas kuluu päivä ettei näy noilla samoilla ilmaisuilla kirjoitettuja haukkumiskommentteja, eikä tuota erikoista peukutustakaan. Onko joku muu pannut merkille samaa?
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly-yhteenveto sanoi staffeista (oletettu Katrin koirien rotu, korjata saa jos olen väärässä) että rodulla on historiassa tausta taistelukoirana, mutta sitä on jalostettu seurakoiramaiseen suuntaan. Ja että ihmisille ystävällinen mutta rodun tausta voi näkyä suhtautumisessa toisiin koiriin. Näin mäkin staffit miellän. Todella ystävällisiä ihmisille ovat olleet tuntemani staffit. Jo 90-luvulta tuttu rotu mulle.
Ihan ilman tekoälyä. Hääjaksossa Katri sanoi, että hänen narttukoiransa ei siedä muita narttukoiria. Että sellainen muka seurakoiraksi jalostettu taistelukoira
Vierailija kirjoitti:
Ihan ilman tekoälyä. Hääjaksossa Katri sanoi, että hänen narttukoiransa ei siedä muita narttukoiria. Että sellainen muka seurakoiraksi jalostettu taistelukoira
Jos koirat on staffeja on rauhallinen ja perheeseen sopiva rotu. Tunnen näitä kasvattavan ja ihan lapsiperheisiin ja muiden koirien kaveriksi menee tätä rotua
Koko ohjelma on jotenkin hämärä. En minä ainakaan huomannut Artun puheissa mitään loukkaavaa. Enemmänkin yritti toistuvasti jutustella, kun Julia taas passiivisaggressiivisesti mykistyi. Aijemmalla kaudella se pantapää myös itkeskeli suojamuureinensa, eikä mielestäni selvinnyt koskaan, että mikä oli todellinen syy. Ei kai nyt kukaan aikuinen romahda, jos mies vähän möläyttää jotain tökeröä. Sehän on ihan yleistä. Eikä näistäkään loukkauksista ollut mitään todistetta, että miten tilanne tosiasiassa meni. Onhan hakijat kait haastateltukin ihan psykologisin menetelmin. Ei pitäisi olla kellään valtavia käsittelemättömiä traumoja tai kukaan täys tumpelo sosiaalisesti.
Jos kerran tehdään tällaista "intiimiä" urkkimisohjelmaa, niin pitäisi sitten avata katsojille sekin, että mikä saa joka ikisenä kautena osallistujia tolaltaan ja jopa keskeyttämään ohjelman. Ei kai se voi tulla yllätyksenä, että puoliso ei välttämättä vastaa täysin omia ihanteita ja saattaa ajoittain ärsyttää hitosti. Kommunikaatiotavat voi olla erilaisia ja altistaa väärintulkinnoille.
Mutta miksi ihmeessä syvällinen ja herkkä Matti paritettiin kärsimättömän, vaativan ja tylyttävän naisen kanssa. Ei sellainen ikinä toimi. Uhrataanko aina yksi pari draamankaarelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''Koska ohjelman idea on poistua omalta mukavuusalueelta ja olla avoimin mielin valmis tutustumaan asintuntijoiden hakuprosessin myötä itselle valitsemaan puolisoon, jollaista on tullut ohjelmaan hakemaan eikä ole itse onnistunut löytämään tai jonka suhteen on itse tullut tehneeksi vääriä valintoja.''
Tämähän olisi kyllä pointti, mutta tuntuu, että asiantuntijat ovat tehneet suorastaan järjettömiä parituksia, kun on mahdottomat välimatkat ja/tai mahdottomat luonneyhdistelmät tai hakijoiden oudot taustat (Arttu, Elisa), että heiltä on mennyt täysin uskottavuus. Ainoastaan Iinan ja Mikon paritus ovat jostain kotoisin.
Juuri sitähän se omalta mukavuusalueelta poistuminen tarkoittaa, että uskaltautuu edes vierailemaan jossain muualla kuin siellä tutussa ja turvallisessa asuinympäristössään. Tekisi Juliallekin varmasti v
"Kyllä Helsingissäkin tervehditään vieraita vaikkapa juuri bussikuskia. Minun rappukäytävässä on pitkälti yli 100 asuntoa ja harvoin vastaan ja hissiin tulee ihminen, joka ei tervehdi. Maalla taas tervehditään vain ihmisiä, jotka tunnetaan"
No ei kyllä pidä paikkaansa. Helsingissä /Vantaalla mm bussikuski on lähinnä vihainen jos hänelle puhuu. Jossain kassajonossa ei kukaan koskaan puhu toisilleen mitään. Taksinkuljettajat on joskus puheliaita, samoin nuoret myyjät vaateliikkeissä, joskus.
Maalla, ainakin täällä Karjalassa, moikataan kaikkia autostakin riippumatta tunnetaanko vai ei. Turkulaiset kummivanhempani joskus naureskelivatkin juuri tälle, minä kun olin heillä vieraillessa sellainen papupata ja höpisin kaikille naapureista ja postinkuljettajasta alkaen.
-mökillä osin asuva etätyöläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä konsepti puuduttavine taviksineen on nyt niin loppuun kaluttu, että ensi kausi saisi olla julkkis-EA.
Julkkis EA:ssa olisi varmaan vain loppuun koluttuja Love Island ja tempparijulkkiksia, ei sekään olisi hauskaa seurata, että vain someseuraajien vuoksi draamaillaan. Tälläkin kaudella julkkis-Arttu on tylsin hahmo.
Eihän Arttu ole mikään julkkis. Kaukana siitä. Valtaosa ei hänestä ole aiemmin kuulletkaan, ja mitä täällä on johonkin Stinaan liittyen kerrottu, niin Stinahan vasta typerästi onkin käyttäytynyt osoittamalla suoranaisen lapsivihamielisyytensä.
Ehkä Arttu haluaa julkkisuraa Niko Saarisen tapaan? Kier
"Luulisi että tehokkaampiakin tapoja on, tuohan on aika hidas ja työläs tapa. Veikkaan kyllä että Arttu tykkäsi siitä huomiosta, minkä saa pienellä paikkakunnalla kun pääsee telkkariin."
miksi ne muut sitten tulivat ohjelmaan?
Mun mielestä tuo Arttu pitäisi vain vaientaa kuoliaaksi mediassa. Sehän HALUAA julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä. Tosin siinä ei ole mitään pienintäkään karismaa verrattuna vaikka Niko Saariseen. Arttu on vain törppö.
Saisikos nyt tarkan nimen rodulle, mikä se Katrin koira on????
Ne Katrin koirat kyllä näytti ihan salonkikelpoisilta vaikka mihin seuraan.
Jos ei nyt hysteerisesti huudeltaisi "taistelukoirista", kun täällä tuskin kukaan tietää minkä rotuiset koirat Katrilla on.