Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7735)
Vierailija kirjoitti:
Olihan se ihan väärin, kun Tinze putosi. Tuomarit painottavat äänestäkää! Mahtavatko saada omat provikat äänestystuloista.
Mistä tuon päättelit ?
Oikein hyvät vaihtoparit tulivat. Ei me haluta nähdä miespareja tai naispareja. Kuten äänestys osoitti tämän. Kurkkua myöten täynnä tätä pride teemaa.
Ihan oikea tyyppi putosi, Tinze ei minua onnistunut millään lailla koskettamaan koko aikana. Ei ollut kiinnostavan oloinen persoona ja tanssiesitykset tasaista ihan ok -tasoa, ei tullut sellaista oloa, että haluaisin nähdä lisää.
Kun lukee näitä miten täällä haukutaan kaikeen seksuaalivähemmistöön, joka on myös itse olen bi vähän tulee ettei tänne haluta muita, jotka myös tykkäävät katsoa ttk:ta
Ei ollut kolmen kympin arvoinen , mieskilpailija pärjää helpommin kun naisopettaja säväyttää taidoillaan . Ihme hommaa kun kauhistellaan kun pudotus tapahtuu , joka jaksossa joku putoaa . Lakko ,Paulus ja jääkiekkoilija ovat parantuneet huimasti . Olin pettynyt Kristiinan pisteisiin , on paljon parempi liikkeissään kuin alussa .Pippakin menee eteenpäin vaikka onkin jäykähkö mutta ehkä sulavuus tulee kovalla harjoittelulla ja ehkä pitäisi ottaa hieman rennommin .
Ohjelman katsojakunta taitaa olla iäkkäämmät naiset. Siksi ei tullut nais tai miespareja. Mä en tiedä ketään nuorta tai edes miestä joka katsoo ohjelmaa.
Olisihan se ollut hauskempaa katsottavaa jos miehet olisi tanssineet keskenään.Ohjelma on melko totinen. Ennen oli viihteellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman katsojakunta taitaa olla iäkkäämmät naiset. Siksi ei tullut nais tai miespareja. Mä en tiedä ketään nuorta tai edes miestä joka katsoo ohjelmaa.
Niidenkö ääniä Kimmo Vehviläinen kalastelee Minna Kuukalle, kun muistaa joka aamu mainostaa TTK:ta?🤣
Hyvä että Tinze tippui, jos jo kolme viikkoa on joutunut tanssimaan murtuneella jalkapöydällä. Ihme että on edes pystynyt.
Käveleminenkin oli vaikeaa, saati tanssiminen.
Mä ihan köpötin sillä, mutta mä olen niin jääräpää, etten mä mitään keppejä suostunut ottamaan. Olen ihan klenkannut meidän treenikselle.
Jalan murtuminen oli seurausta toisesta vammasta.
Kun me alettiin treenata, niin mulla oli joitain viikkoja tai kuukausia sitten oikein jalan iso varvas murtunut. Ajattelin olevani selvillä vesillä, mutta ilmeisesti mä olin vähän varonut sitä mun varvasta. Olin laittanut painoa tosi paljon enemmän tuohon mun vasemmalle jalalle. Sieltä tuli sitten sellainen pieni rasitusmurtuma Tai vähän isompikin.
Mikko Ahti oli eilen Englannissa ProAm-kisassa oppilaansa kanssa.
Kristiina ja Sami olivat yllättyneet pisteistään, Kristiina kirjoitti eilen: "Me oltiin niin onnellisia meidän Foxtrotista 💜 Tuomaripisteet yllättivät vähän, ja jännitys pudotuksesta oli suuri.
Ollaan ihan äärettömän kiitollisia kaikille äänestäjille, että saadaan jatkaa kisassa! 🙏
Tänään tunteet purkautuivat paineen, jännityksen, helpotuksen ja pienen väsymyksen keskellä ja vielä parinvaihtoviikon kynnyksellä.
Me @heleniussami kanssa tehdään tätä matkaa suurella sydämellä, ja kyllä se tuntuu sydänalassa, kun ei pääsekään tanssimaan sen oman, tutun ja turvallisen parin kanssa.
Tänään se tunne oli mulle ehkä vielä tavallista vahvempi, kun päivä kului yksin tanssisalissa videoiden kanssa haahuillessa.
Huomenna onneksi päästään aloittamaan chacha @mikkoahti kanssa odotan sitä innolla ja toivotan Mikolle paljon tsemppiä tämän päivän ProAm-kisoihin Lontoossa"
Vierailija kirjoitti:
Täällä 50v pariskunta, joka katsoo. Olisimme äänestäneet nais- ja miespareja ihan siksi, että oman sukupuolen edustajalta saa parempaa käsitystä siitä, miten miehen/naisen roolissa tanssitaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Tinze tippui, jos jo kolme viikkoa on joutunut tanssimaan murtuneella jalkapöydällä. Ihme että on edes pystynyt.
Nämä on niin noloja jälkikäteen ruikutettuja "syitä" sille miksi pudotaan.... ei se vika siinä jalassa ole vaan yksinkertaisesti ihmisiä ei tämä kyseinen tanssija kiinnosta tarpeeksi. siitähän tässä selkeästi on tanssin lisäksi kyse. ja eipä nuo tanssillisetkaan esitykset ole mitään kovin kummoisia ole ollut, en pahalla tarkoita, mutta toiset edistyneet enemmän tai muut vaan kiinnostavampia
Vierailija kirjoitti:
Mun isä 73 v katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikea tyyppi putosi, Tinze ei minua onnistunut millään lailla koskettamaan koko aikana. Ei ollut kiinnostavan oloinen persoona ja tanssiesitykset tasaista ihan ok -tasoa, ei tullut sellaista oloa, että haluaisin nähdä lisää.
Juuri noin. Kumpikaan Tinze tai opettajansa Valtteri olleet kiinnostavia. Korporaatiossa aamulla oli hyvää mietintää tanssikilpailusta ja siitä, miten ns.hyvät tanssijat tiputetaan.
Jos ei tyyppi kiinnosta, ei sitä äänestetä. Ei ole mikään yllätys, on vain ei-kiinnstava pari.
Kun Instassa olivat nämä kaksi illistelemässä, vieritin pois.
Persoona ja tunnettavuus merkitsee paljon äänestyksissä. Onhan Minna järkevän oloinen ja miellyttävä. Eikä Tinze taida olla erityisen tunnettu.
Olipa tylsät parinvaihtoparit. Ei yhtään sekapareja tai mitään muutakaan. Mutta miten Tinzen tai Valtterin kanssa äänestetyille kävi, päätettiinkö he uudestaan?