Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis räpeltääkö jotkut oikeasti puhelintaan ISTUESSAAN PYTYLLÄ??

Vierailija
05.03.2016 |

Eikö siitä armaasta vempeleestä voi olla edes sen aikaa erossa? Kuvottavaa. Miten voitte käydä suihkussa, otatteko älypuhelimen sinnekin?

Kuulin tässä ohimennen pätkän keskustelua ja ilmeni tuon pönttö-kännykkäselaamisen olevan yleistäkin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavuaari on keittiön likaisin paikka ja rätti tai sieni on sen likaisin esine Tiernon mukaan. Simmonsin korkeakoulun tekemän tutkimuksen mukaan tiskiräteissä ja -sienissä voi olla kaksi kertaa enemmän stafylokokkibakteereja kuin vessanpöntöistä otetuissa näytteissä.

Vierailija
22/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja turha väittää että näin on aina ollutkin ja se ei ole älypuhelimien mukana tullut  juttu, koska kukaan ei varmasti vanhalla halko-nokialla pelannut pöntöllä matopeliä tms.

Ap

Pelasipas! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaisesta kyllä kuulin, että puhelimissa on enemmän bakteereja, kuin vitosen setelissä, joka on seteleistä se kaikkein likaisin.

Toisekseen ihmettelen miksi joku istuu pytyllä niin kauan, että ehtii siinä juuri muuta tekemään, kuin ottamaan paperin pyyhkimistä varten valmiiksi.

Onko sitten niin, että ponnistamisenergia menee siihen puhelimen räpläämiseen ja paskan tulo kestää? Mielummin sitä paskoo pikaisesti ja näplää puhelinta mukavasti sohvalla, kuin pytyllä paskaköntti peräreiässä.

Vierailija
24/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan varma että avatessani ketjun lukisin otsikkoon yhtyviä ihmettelyjä, mutta ei, tämähän näyttää olevan tapa. Minulla oli kerran tiuha chattaily tuokio menossa puhelimessa, mutta sen verran taukoa minä pidin että jätin sen pöydälle vessakäynnin ajaksi. Omalla kohdallani se olisi huolestuttavaa jos ottaisin jopa sinnekin mukaan tai sitten minulla olisi niin vähän aikaa että se on ainoa paikka jossa minulla on sille aikaa.

Miksi tämä saa miinuksia jos kommenttini koskee vain itseäni :D onko vessa-puhelin-räpläys joku uusi sosiaalinormi johon kaikkien täytyy osallistua. Itselleni ei tuollainen sopisi alkuunkaan. Mutta toisaalta olin aidosti yllättynyt ilmiön yleisyydestä ;) anteeksi annettakoon se. Ja olen 24 että en mitenkään erityisen vanha vielä.

Vierailija
25/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavuaari on keittiön likaisin paikka ja rätti tai sieni on sen likaisin esine Tiernon mukaan. Simmonsin korkeakoulun tekemän tutkimuksen mukaan tiskiräteissä ja -sienissä voi olla kaksi kertaa enemmän stafylokokkibakteereja kuin vessanpöntöistä otetuissa näytteissä.

Niin asian vierestä, kuin olla ja voi. Puhuttiin puhelimestä ei pöntöstä.

Vierailija
26/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys!

Vierailija
27/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellaisesta kyllä kuulin, että puhelimissa on enemmän bakteereja, kuin vitosen setelissä, joka on seteleistä se kaikkein likaisin.

Toisekseen ihmettelen miksi joku istuu pytyllä niin kauan, että ehtii siinä juuri muuta tekemään, kuin ottamaan paperin pyyhkimistä varten valmiiksi.

Onko sitten niin, että ponnistamisenergia menee siihen puhelimen räpläämiseen ja paskan tulo kestää? Mielummin sitä paskoo pikaisesti ja näplää puhelinta mukavasti sohvalla, kuin pytyllä paskaköntti peräreiässä.

No hyvä jos itse saat kertarykäisyllä kaiken ulos, minulla se ei toimi niin vaan vie hetken aikaa ihan ilman puhelintakin. 

Vierailija
28/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se, että jossain voi tutkimuksen mukaan olla enemmän pöpöjä tarkoittaa tietenkin, että siellähän on sitä kodista huolimatta. Vaikka niitä tiskirättejä pesisi säännöllisesti.

Vierailija
29/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus selaan puhelimella nettiä tai luen kirjaa/lehteä. Ei tuu aika niin pitkäksi! Onneksi näitä maratonistuntoja on hyvin harvoin (massu toimii yleensä "normaalisti"). :D

Vierailija
30/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon liian nopea siihen. :D haluaisin käyttää puhelinta mutta asiat hoituu ennen kuin saan edes sovelluksen avattua, buu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi