Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkillinen ihottuma aikuisella. Mitä, täh?

Vierailija
18.02.2012 |

Minuun iski eilen illalla äkillinen punaisista ihonalaisista paukamista koostuva ihottuma. Ensin rintoihin ja alavatsaan, nyt levinnyt vatsalle, selkään ja reisiin. Ei kutia, ei muita oireita. Influenssan sairastin puolitoista viikkoa sitten, mutta olen jo lähes täysin toipunut, hiukan yskää enää jäljellä.

Onko tämä influenssan jälkitila vai voisiko olla joku rokko?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö syy koskaan ? Minulla nyt parin päivän sisällä alkaneet juuri  tuollaiset iho-oireet.

Vierailija
22/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ihottumakin ole yksi koronan oire?

Ei niitä kaikkia koronan oireita tarvitse olla, jotta testiin voi mennä.

Ja joskus noita kummallisia ihottumia vaan tulee, ja sitten menevät itsestään ohi,

Itselläni tuli hankalaan paikkaan, otsaan ja ohimoille, ilkeän näköisiä olivat työelämässä olevalle.

Sitten vaan omia aikojaan poistuivat.

Joskus niitä on joitakin mystisiä sairauksia, joista ei voi sanoa mitään varmaa, mistä ne johtuu.

Kuten toistuvat vatsavaivat eli ärtynyt paksusuoli, eikä siihen ole tavallaan mitään kunnollista hoitoa olemassa.

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmeni samankaltaisia kutiamattomia paukamia ja kävin ihotautilääkärille näyttämässä ihan vaan mielenrauhan saamiseksi. Mulla oli ainakin semmoisesta kyse kuin punatäplähilseily. Täysin vaaraton, viruksen aiheuttama ja paranee itsestään 6-8 viikossa :)

Vierailija
24/24 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omit taas Ilta-Sanomista jutun. Artikkeli tuli sinne tänään ja ilmaista lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi