Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v ja naama tosi elähtänyt. olin ennen kaunis ja nyt on tosi inhottavaa katsoa esim.

Vierailija
26.07.2011 |

hissin peilistä näkyvää roikkuvaa naamaa. Ehkä liiottelin, että olin kaunis; nojoo, ihan hyvännäk. ja sain aika paljon positiivista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Nyt täytyy totutella olemaan näkymätön tai jopa etova. Tämä muutos on tapahtunut viimeisen 5 vuoden aikana. Jotenkin vaan piirteet valahtaneet, silmät raskaat ja etenkin posket roikkuu ja suupielissä viivat.

KOhtalotovereita? vinkkejä miten piristää ilmettä? kuvaa en viitti ymmärrettävistä syistä linkittää;-)

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kauheen hoikka, niin rypyt ja uurteet näkyvät paremmin kuin hieman pyöreämmässä. Itse olen nyt 45v, juon viiniä viikottain,poltan satunnaisesti ja olen paljon auringossa (silloin kun se paistaa). Painoa hieman yli 70kg, ikäiselleni mielestä ihan ok. Käyn salilla jumpissa 3-4 krt/vko ja yritän syödä terveellisesti. Hiukset on harmaantuneet jo 10v ja niitä värjään kuukausittain. En ole ikinä meikannut paljon, enkä koskaan käytä rasvoja ihossani, en edes kasvoissa ja iho on pysynyt tosi hyvänä. Toki en enää näytä 30-vuotiaalta, mutta olen ihan tyytyväinen omaan ulkonäkööni. Neljä lasta ja erittäin onnellinen ja viriili avioliitto (20v) pitää myös mielen virkeänä ja se näkyy väistämättä myös ulkonäössä

Vierailija
22/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kroppa vaneni 10-vuotta esikoisen myötä. Itse uskon, että geeneillä on suuri merkitys siihen, koska iho menettää kimmoisuutensa ja rasvan. Itse en tunne yhtään yli 35-vuotiasta, jota ei ihosta pystyisi sanomaan yli 30-vuotiaaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2011 klo 16:14"]Siis jos haluaa näyttää vielä nuorelta, tai ainakin nuoremmalta. Vartalo ei todellakaan pysy samalla tavalla kuosissa enää, mutta kaikki mahdollisuudet sen säilyttämiseen on. Urheilua on lisättävä, ei auta jos pysyy vielä helposti hoikkana. Iho ei ole enää niin kimmoisa ja hoikallakin veltostuu ja roikkuu, jos ei urheile paljoa.

Kasvot sitten erikseen. Hyvistä geeneistä on tietysti hyötyä, esim. jos luusto kantaa paremmin ja kasvot eivät rupea niin helposti roikkumaan. Mutta ihoa ei pelasta mikään, jos tupakoi, ryyppää ja viettää paljon aikaa auringossa. En ole ikinä nähnyt ketään, sanotaan 45v+, jolla olisi tosi kaunis iho, jos on polttanut paljon ja kauan. Mutta joitain todella kaunis-ihoisia yli 50v. naisia olen nähnyt, jotka huolehtivat ihostaan ja itsestään.

Joku mainitsi kasvojumpan. Uskon siihen vakaasti. Jos kerran muitakin lihaksia jumpataan hyvin tuloksin, niin miksi ei kasvojen? Itse olen näitä tehnyt, aloittaen jo30v. ikäisenä nenäliikkeen, jolla saa kavennettua nenää. Muutaman vuoden jälkeen (tein liikettä säännöllisesti 2 kertaa viikossa) muutama eri tuttu kysyi, olenko käynyt nenäleikkausessa. Nyt 39v. ja olen aloittanut muidenkin kasvojumppaliikkeiden harjoittelun.
[/quote]

mikä menäliike?jaa nyt ihmeessä salaisuutesi kanssamme!!

Vierailija
24/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2011 klo 13:10"]

on Rolf

Oletko nähnyt livenä, itse näin ko naisen Stockalla yli 10 vuotta sitten ja oli minusta ihan järkky keskipäivällä kuvausmeikissä. Nähtyäni luonnossa en ole enää kauniina pitänyt vaikka kuvissa näyttääkin hyvältä.

Oli niin kireän ja teennäisen näköinen että pakkohan sitä oli jäädä katsomaan (näytöksessä oli meikkaamassa). Kaunis on todellakin, mutta jo silloin täysin ilmeetön.

Siis nakeehan Helenasta selvasti, etta kirurgin veitsi on kasvoilla ainakin kaynyt ja on tainnut muutamat botoxitkin saada. Eihan ihmisen kasvot muutoin ole taysin liikkumattomat ja sileat, nuoremmillakaan?

Itse olen "vasta" 34-v. ja kylla sen jo ihosta huomaa. Huomasin ehka tuossa joskus 28-vuotiaana etta iho alkoi muuttumaan. Hitaastihan noita muutoksia on tapahtunut, mutta kylla ne jo aikuisen kasvot aina peilista kurkistaa... Joskus enemman, joskus vahemman vasyneena.

Yritan lahinna panostaa kokonaisvaltaiseen hyvinvointiini, eli liikun saannollisesti, syon yleensa terveellisesti, en tupakoi ja alkoholia kaytan silloin talloin. Ihonhoitorutiinitkin on saannolliset. Tosin en kayta enaa niin mielettomia summia kaikenmaailman Lancomeen ja Cliniqueen kuin ennen...

Vierailija
26/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että se harmittaa, mullakin on ryppy silmien välissä tosi karsee. Sitten mun hiukset alkoi harmaantumaan jo 37 v:na mikä rasittaa vielä enemmän.  Mutta toisaalta voit ajatella niin että oman ikäryhmäsi ja vanhempien kanssa olet samassa veneessä. Kaikki vanhenee sitä ei voi estää.

Vierailija
27/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taas ikää 37 ja koko ajan luullaan alle 30-vuotiaaksi.

Ne keinot:

-ulkoilen paljon

-meikkaan, mutta ei liikaa

-hyvät putsarit ja voiteet

-kuorinta ja naamio 1 x vkossa

-en tupakoi 

-en käytä alkoholia

-juon paljon vettä + syön kasviksia ja hedelmiä runsaasti

-valkoista leipää en syö, enkä sipsejä ja suklaata

Tiedän sitten vaikuttaako mikään vai onko vaan "hyvät geenit". Toki aikuinen nainen näyttää eriltä kun nuori. Mutta oikealla meikillä ja hiusmallilla sekä värillä saa paljon aikaan. Tsemppiä.

Vierailija
28/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julianne Moore on todella kaunis ja hänelle ei ilmeisesti ole tehty paljoakaan kauneuskirurgiaa? Hän on myös kaunis ilman meikkiä.

https://www.google.fi/search?q=julianne+moore&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIvd7DxIb2xgIV5CxyCh1_dAxG&biw=1920&bih=946#tbm=isch&q=julianne+moore+2015&imgrc=_

Vierailija
29/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävä uni tekee paljon.

Vierailija
30/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto tarjoaa tehokasta apua, jos viitsii perehtyä sen antimiin. Ravintorikas vhh-ruokavalio on yksi tehokas terveyden ja nuorekkuuden ylläpitäjä, eli runsaasti kasviksia joka aterialla, vain luonnollisia rasvoja ja riittävästi proteiinia. Kasviksista suuren osan tulisi olla raakoja, koska vain niistä saat elintärkeitä entsyymejä. Lisäksi voi käyttää entsyymivalmisteita, jos tuntuu olevan tarvetta. (ilmavaivoja, ummetusta, väsymystä jne) Nestemäinen entsyymivalmiste hoitaa ihoa myös ulkoisesti käytettynä ja ehkäisee ryppyjä, itse pääsin sillä eroon miliumeista. Myös päänahan hilse lähtee sillä viikossa-parissa ja hiuksiin suihkuteltuna tekee hiuksista vahvemmat.

Kesäajaksi kannattaa vaihtaa kaupan salaatit luonnonvihanneksiin, suosi voikukkaa, horsmaa, puna-apilaa, poimulehteä, siankärsämöä. Nuo kaikki ovat oikeita naisten yrttejä, hoitavat maksaa, ihoa ja tasapainottavat hormoneja. Nokkonen on tietysti ryöpättynä erinomainen, hoitaa hiuksia, ihoa ja kynsiä. Samoin peltokorte ulkoisesti käytettynä, esim. hius- ja kasvovetenä ja erinomainen kylpyaine, hoitaa mm. munuaisia ja sitä kautta myös ihoa. Poimulehtihaude kasvoilla tekee ihmeitä, suosittelen todella kokeilemaan, tuloksia tulee muutamassa viikossa.

Kasvoille on olemassa kasvojoogaa, joka ehkäisee kasvojen roikkumista ja sittenhän on suomalainen method Putkisto kasvokoulu. Molemmat tehokkaita! Vartalolle liikuntaa päivittäin, se kohottaa kasvuhormonitasoa, joka pitää nuorekkaana. Joogaa suosittelen ehdottomasti. Vartalon päivittäinen kuivaharjaus ja hyvän kasviöljyn hierominen ihoon saa ihon pehmeäksi ja silkinsileäksi, öljyyn kannattaa sekoittaa hieman jotain eteeristä öljyjä, illalla esim. laventelia, joka auttaa myös nukkumaan hyvin. Uni on yksi parhaimmista ryppyvoiteista. Toinen on runsas vedenjuonti, n. 2,5-3 l päivässä.

Hiustenlähdön syynä voi olla kehon dht-pitoisuuden nousu, sitä voi ehkäistä juomalla viherminttu ja piparminttuteetä 3 kupillista päivässä. Päänahkaan voi hieroa piparminttuöljyä ja shampoo kannattaa vaihtaa luomushampooksi ja värjäykset yms. käsittelyt kanttaa unohtaa. Käytä hiusten- ja ihonhoitoon vain luonnollisia hoitotuotteita.

Vierailija
31/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko täydellisen sokerittomalla ruokavaliolla vaikuttaa ihon kuntoon...? Siis sameuteen, elottomuuteen, löysyyteen...

Vierailija
32/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 vuotias, ylipainoa varmaan 15 kiloa. Itse olen käynyt kolmevitosesta lähtien n. kerran vuodessa ottamassa botoxia ja restylanea.

Huomaan, kun ko. aineiden "vaikutus" lakkaa ja naama alkaa kääntyä taas alaspäin. Poltan, juon, syön rasvaista ruokaa ja välillä valvonkin, mutta tuo on ainut pelastukseni naaman suhteen - hyvien kasvotuotteiden (Dermalogican täsmäaineiden) lisäksi! Viimeksi botoxin pistäjälääkäri ripitti minua, että nyt sitten tupakointi pois... ehkä alkaa näkyä voimakkaammin naamasta, en uskaltanut kysyä mitä hän sillä tarkoitti.......

Vierailija
33/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvojen roikkumiseen on auttanut kiinteyttävien kasvovoiteiden säännöllinen käyttäminen.

Kovin pahasta kasvoni eivät ehtineet alkaa roikkumaan ennen kuin huomasin ongelman.

Päätin sitten kokeilla toimiiko kiinteyttävät voiteet, ja sain näkyviä tuloksia 3 kuukauden säännöllisen käytön jälkeen.

Ruokavaliollakin voi vaikuttaa ihonsa kuntoon, googlettamalla varmasti löytyy 'kauneusruokia'.

Vierailija
34/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Rolf

Oletko nähnyt livenä, itse näin ko naisen Stockalla yli 10 vuotta sitten ja oli minusta ihan järkky keskipäivällä kuvausmeikissä. Nähtyäni luonnossa en ole enää kauniina pitänyt vaikka kuvissa näyttääkin hyvältä.

Vierailija
35/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi käy hotjoogassa, niin vartalo pysyy vetreänä. Ihonhoito on sen työtä.

Ja hiusongelmaisille: oheneviin hiuksiin esim. Priorin-vitamiini, saa ihan apteekista tai Stockalta tai mistä vaan. Mutta pitää muistaa, että nyt lähtevät hiukset on kuolleet jo 3-6 vuotta sitten, eli muutosta on nähtävissä vasta puolen vuoden kuluttua. Hyvä paikka päänahan ongelmille on Hiusakatemia, ne tekee siellä kaiken maailman analyysejä ja osaa neuvoa

Vierailija
36/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä oli ihan hullu määrä meikkiä naamassa!

Vierailija
37/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 43 v. Mua kiusaa erityisesti silmien välin pystyryppy, joka tekee ilmeestä tuiman, voi kettu sentään. .

Joo, näytän ihan ikäiseltäni mutta kai tuo nyt saa harmittaa? Ei sitä siinä ennen ollut ja en ole vielä tottunut. Onhan teineilläkin vaikeaa sopeutua kehonsa muutoksiin.

Vierailija
38/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vois ottaa osan elähtämisestä... ei jaksa kun kaikki luulee hikisesti kolmekymppiseksi. Mies on nääs 7 vuotta vanhempi ja harmaantunut ihan huolella, ja välillä tuntuu, että kaikki pohtii et onpas likalla vanha mies tai onpas ukko napannu itteensä reilusti nuoremman... kun ei sitä ikäeroa nyt kuitenkaan niin kamalasti ole...

ne saattaa toteutua ;)

Minulle kävi niin, että nelikymppiseksi näytin ihan teiniltä. Sitten todella nopeasti alkoi naama roikkumaan ja muutuin vanhan näköiseksi :(

Olis ollut kiva näyttää siinä välissä edes hetken kolmekymppiseltä ;)

Vierailija
39/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Rolf

Oli niin kireän ja teennäisen näköinen että pakkohan sitä oli jäädä katsomaan (näytöksessä oli meikkaamassa). Kaunis on todellakin, mutta jo silloin täysin ilmeetön.

Vierailija
40/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut? Ainakin Method Putkistolla on joku, näytti kaupassa tosi mielenkiintoiselta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme