Vaikuttaako eturauhasvaiva laukeamiseen?
Kokemuksia kaipaan, vaikuttaako eturauhasvaiva joillakin laukeamiseen?
Kommentit (13)
Jos on eturauhasvaivoja niin piäisi ahkerasti harrastaa seksiä aineen vaihdunnan takia.
Itse laukeamiseen ei vaikuta ainakaan minulla jos ei oteta lukuun liian nopeaa laukeamista. Mutta jos käytät lääkkeitä niin jotkut lääkeet estävät siemensyöksyn ja jotkut joppa koko orgasmin tulemisen. Pitkäkestoiset erektiolääkeet ovat sitte oma lukunsa sinäänsä. Pitäkää huolta eturauhasistanne se on viheliäs vaiva, kuukauden antibiootti kuuri ei oo kiva.
Minä just ukolle ehdotin tuota, ja sanoin ettå hommaanko eturauhaskiihottimen, niin sano että hommaa vaan. No, oisko ehdotuksia minkälainen sen pitäis olla?
Vierailija kirjoitti:
Jos on eturauhasvaivoja niin piäisi ahkerasti harrastaa seksiä aineen vaihdunnan takia.
Itse laukeamiseen ei vaikuta ainakaan minulla jos ei oteta lukuun liian nopeaa laukeamista. Mutta jos käytät lääkkeitä niin jotkut lääkeet estävät siemensyöksyn ja jotkut joppa koko orgasmin tulemisen. Pitkäkestoiset erektiolääkeet ovat sitte oma lukunsa sinäänsä. Pitäkää huolta eturauhasistanne se on viheliäs vaiva, kuukauden antibiootti kuuri ei oo kiva.
Siis miten erektiolääkkeiden käyttö on "oma lukunsa"?
Aneros-merkkiset on hyviä miehen eturauhaskiihottimia
Vierailija kirjoitti:
Aneros-merkkiset on hyviä miehen eturauhaskiihottimia
Kiitos. Mutta mitä mun pitää siis miehelle tehdä? Ei olla koskaan kokeiltu mitään sellaista. Siis miten sitä lelua pitäis köyttä.
nimimerkki Blondi..kyselee
Hiero sormella eturauhasta samalla kum mies runkkaa
Mieli tekisi kokeilla noita etrauhaskiihottimia yhdynnän aikana, mutta laajentuneen eturauhasen kanssa ei taida uskaltaa ryhtyä ? Orgasmin saaminen on vaikeaa nykyään vaikka kuinka kiihottuu. Värisevä kiihotin voisi auttaa? Ikää on yli 60 vuotta. Onko kenelläkään kokemusta? Asiallisia vastauksia lienee turhaa odottaa?
Eturauhaslääkkeet vaikuttavat joillekin, niistä kerrotaan lääkkeen mukana tulevassa paperissa. Minulla tamsulosiini sai aikaan sen, että sperma meni siemensyöksyssä virtsarakkoon, ei siis tullut mitään ulos. Lopetin käytön. Laukeamisherkkyyteen ei sillä eikä finasteridilla ole ollut vaikutusta.
Värisevä on paras .
Sormella lypsy auttaa eniten kun samalla masturboi,varsinkin kun toinen sormettaa.
Nesteet valuu parhaiten pois juurikin noin.
Mitenköhän tuon nyt miehelle aloitaisi. Jos jotenkin mokaan, ei varmaan halua toista kertaa. Mikä värisevä vempain?
Sormi/kiihotin kannattaa laittaa peppuun vasta kun mies on muutenkin kiihottunut. Ja liukkaria ehdottomasti, ilman ei tunnu kenestäkään hyvälle.
Eikä liian syvälle! Pitää edetä hitaasti ja heti stoppia kun mies sanoo tai värähtää niin ettei selvästi tunnu enää hyvältä. Joillakin nääs on herkkä se alue ja sattuu / tuntuu epämiellyttävältä helposti.
Ei kai suoranaisesti, mutta välillisesti jos esim. eturauhasta on leikelty,tai joutuu syömään lääkkeitä virtsaamis- tai erektiovaivoihin.