Mitä laitat täytteeksi itse tehtyyn pizzaan?
Kommentit (32)
Sipuli- ja tomaattisiivuja ainakin. Muu vaihtelee - usein laitan paprikaa, jauhelihaa, oliivia, simpukoita, katkarapuja tai jalapenoa. Mutta sipulia ja tomaattia on oltava!
Varpaankynsiä,koirankakkaa ja hiuksia
Tomaattikastike (kevyesti chilinen ja/tai yrttinen), punasipuli, kirsikkatomaatti, paprika ja feta. Ja tietenkin juusto.
Vakiot: tomaattia, juustoa
Vaihdellen: jauheliha (paistettu sipulin kans), tonnikala, ananas, paprika
Pidän pitsan simppelinä. Pääasia että juustoa on paljon.
Onko mitään vinkkejä pitsan tekoon? Tein pari päivää sitten kinuskikissan pitsapohjaohjeen mukaisesti eikä tullu hyvä :/ olikohan liian kauan uunissa.
Tomaatti pyre, jauheliha, katkarapu, kinkku, salami ja juustoo. Nam!
Tomaattikastike, juustoraaste, mozzarella, pesto ja tomaatti. Lisäksi tuoretta basilikaa. Toiseen pitsaan lisäksi tonnikalaa tai jauhelihaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:08"]
Parmankinkkua Kalamataoliivit Artisokkaa
[/quote]
Tätä odotinkin, pitääkö pizzanteostakin tehdä näin vaikeaa...
Tomaatmurskaa,jauheliha-tonnikalaa, pekonia, suolakurkkua, tomaattia ja juustoa. Päälle puristellaan valkosipulia. Joskus myös valkosipulikastiketta/majoneesia.
Minä keitän itse pitkään tomaattisen, hyvin maustetun kastikkeen eli tää on se mun oma juttu, jota ei oikein kaupasta tai pizzeriastakaan saa. Sen päälle sit täytteitä vähän fiiliksen mukaan, mut tykkään esim seuraavista yhdistelmistä:
- tonnikala, sipuli, jalapeno
- jauheliha, tuoretomaatti
Mitähän alapeukuttamisen arvoista oli viestissä numero 9??
Tomaattisosetta ja ketsuppia sekaisin, kinkkua, tonnikalaa, aurajuustoa, sipulia, ananasta ja juustoa.
Nam ♥
Vuohenjuusto, ruccola, tuoretomaatti, vähän kanaa..
nonni.. taas tuli nälkä..
Mozzarella, aurinkokuivattu tomaatti, artisokka, kapris, ananas, kirsikkatomaatti, valkosipuli on yleensä mun perustäytteet, ei tietty siis kaikkia samassa vaan valitsen siis noista mielen mukaan :)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:08"]
Parmankinkkua Kalamataoliivit Artisokkaa
[/quote]
Tätä odotinkin, pitääkö pizzanteostakin tehdä näin vaikeaa...
[/quote]
Mitäs vaikeaa tuossa on? Helpot ja nopeat ainekset, marketin hyllyltä löytyy.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:08"] Parmankinkkua Kalamataoliivit Artisokkaa [/quote] Tätä odotinkin, pitääkö pizzanteostakin tehdä näin vaikeaa... [/quote] Mitäs vaikeaa tuossa on? Helpot ja nopeat ainekset, marketin hyllyltä löytyy.
[/quote]
No eipä nuo nyt ihan peruspizzan aineksia ole. Tuo artisokka ainakaan. Turhaa hienostelua.
Salami, mozzarella, punasipuli, rucola
Soijarouhe-tomaattikastike hyvin maustettuna ja valkosipulia runsaasti, oliiveja, kapriksia, fetaa ja juustoraastetta.
Pohja kannattaa käyttää ensin pannulla, sitten täyttää ja lopuksi grillivastukselle uuniin. Päälle valkosipulinen tomaattikastike, herkkusieni, mozzarella/vuohenjuusto/feta/valkohomejuusto (tai vaikka kaikki), kirsikkatomaatti, paprika ja paiston jälkeen rucola. Nam.
Kokeilkaas joskus laitta (kaupan valmista)bearnaisekastiketta tomaattikastikkeen päälle,kanaa,paholaisenhilloa ja rucolaa..nami...