Kauanko paistat kiiviä?
Kommentit (22)
Anteeksi tyhmyyteni.. mutta mikä on kiivi ja miksi sitä paistetaan???
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 03:09"]
[/quote]
Hedelmä. Se pitää paistaa, jotta sen voi syödä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 03:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 03:09"]
[/quote]
[/quote]
Jaa, luulin että tässä tarkoitettiin lintua
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 04:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 03:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 03:09"]
[/quote]
[/quote]
Jaa, luulin että tässä tarkoitettiin lintua
[/quote]
No tietenkin lintua. Saa cittarin hyllystä:
Tosin joku lomake pitää täyttää ennenkuin saa syödä. Paistamisrajoitetta ei ilmeisesti ole:
"Kauanko paistat kiviä?" Jooo, mitähän tuo nyt olis... Sulla ei ole ihan kaikki muumit laaksossa, muusta en tiedä.
joku tosikko sujahtanut laumaan...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:53"]
joku tosikko sujahtanut laumaan...
[/quote]
Minäkin ilmoittaudun siihen joukkoon. En ole ennen ajatellut, mutta toimisiko tai toimiiko kiivi hedelmän grillaus? Rakastan sitä hedelmää ja grillaamista. Jatkakaa vaan rauhassa sen kansan tai lintujen käsittelyn suhteen, mutta osaisiko joku oikeasti vastata tuohon kysymykseeni? Mitä kaveriksi, siirappia, tuorejuustoa, voita?
Kiiviä olen paistanut yleensä yhtä kauan kuin kuovia. Makukin on aika samanlainen.
Tuonne voitte lisätä reseptinne:
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 04:47"]Kiiviä olen paistanut yleensä yhtä kauan kuin kuovia. Makukin on aika samanlainen.
[/quote]
Tuossa löytyi netistä hyvä valmistusohje kuvallisena, mutta siitäkin puuttuu paistoaika:
http://fc05.deviantart.net/fs26/i/2008/035/b/7/How_to_prepare_a_kiwi_by_SojiOkage.jpg
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 04:47"]
Kiiviä olen paistanut yleensä yhtä kauan kuin kuovia. Makukin on aika samanlainen.
[/quote]
Aika raa-aksi jää kiivi, kun kuovi painaa noin kolmasosan siitä.
Kiiwi on antioksidantti? Ei kannattane grillata, siihen tulee vapaita radikaaleja eikä se härskiinny kypsyessään. Maistuu ihan Tuomiojalle, mutta on siis terveellinen.
Kiivi/Kiwi on myos uusi-seelantilainen ihminen. Positiiviinen nimitys kyseiseen kansallisuuteen. Parempi pistaa paloiksi ja grillata osissa. Muuten grillin tilavuus ei usein riita ja paistoaika voi pitkittya turhaan. Varmasti tuo lampaan kypsennysaika sopii myos kiivin grillaamiseen, kun kiivien paa-asiallinen ravinto on juurikin lammas. Parasta kiivi on kuitenkin paivallisvieraana, tuovat tunnetusti paljon herkkuja mukanaan. Myos kiivi-hedelmia vittuillessaan. Ja sita lammasta.917
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 05:03"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 04:47"]
[/quote]
[/quote]
Tarkoititko raa'aksi?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 05:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 05:03"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 04:47"]
[/quote]
[/quote]
Tarkoititko raa'aksi?
[/quote]
En. Kännykällä en vaan saa siihen niitä ä:n pisteitä.
Mitäpä siinä nyt menisi....kipaisen uuteen- seelantiin..juoksen kiivin kiinni, höyhennän, marinoin..about tunti.
Meillä on aina tää sama marinadi, oisko sulla jotain uutta vinkkiä?