Mitä tarkoittaa käärme unessa?
En yleensä muista uniani, mutta yhtäkkiä nyt muistin että jokin aika sitten unessani oli käärme. Apua, mitä se nyt ennustaa sitten?
Kommentit (50)
Se tarkoittaa sitä, että elämääsi ilmestyy pian eräs psykopaatti.
Terveisin Tietäjä
Sulla on joku vihollinen joka esittää ystävää.
Jos tapat käärmeen unessa - se tarkoittaa että pääset vihollisesta eroon.
Käärme viittaa lankeemukseen. Sinut häädetään paratiisista.
Minäkin näin kerran käärmeen unessani. Otin rohkeasti siitä kiinni ja heitin kauas, kun se oli uhkana rakkailleni.
Olenkin kokenut olevani jonkun sortin taistelija.
Näen tuossa myös Raamatun Sanan "He nostavat käsin käärmeitä", eivätkä ne vahingoita heitä. Käärmeen koen tuossa unessa kuvaavan pahoja asioita, joihin rohkeasti käyn käsiksi viskatakseni ne pois elämästäni ja läheisiäni satuttamasta.
Ei kai se käärme mitään ennusta. Jos haluat herkistyä ja nähdä, se on itsestäsi kiinni.
Unien miettiminen kynttilän valossa iltaisin antaa ovet näkemiseen. Tutkit itseäsi ja ajatuksiasi.
Siihen ei tarvita Claudian kaltaisia "selvän näkijöitä".
Hiljennyt ja kuuntelet itseäsi. Sinä osaat sen parhaiten.
;)
Se ennustaa jonkun läheisen myrkyllisyyttä
Mulla on elämän ollessa tukalimmillaan aina sama uni, joka antaa voimia ja helpottaa oloa. Animushahmo työntää ( hellästi) suuhuni kielensä, joka avautuu kuin rullalla ollut käärme ja aukaisee energiakanavani. Herätessä on taas helpompi hengittää ja olo on joskus hyvinkin huikea.
Muistaakseni käärme ui vedessä siinä unessa, ja minäkin olin siellä vedessä...
ap
No, älä vaan oo taikauskoinen!
Unet on unia, ei todellisuutta!
Käärmeitä on sekä unissa että luonnossa, eikä ne oo sen kummempia luikertelijoita!
Käärme voi tarkoittaa petollisuutta. Esim. kun kerroin miehelleni tavanneeni yhden vanhan tuttavan, miehen, johon olin ollut aiemmin kovasti kiintynyt ja pakko oli myöntää, että edelleenkin olin, niin mieheni näki unta käärmeestä pöydällämme, jota ei saanut millään tapetuksi :D
Miesparka. Uni vain kertoi mieheni tunteista asiaa kohtaan, ei sen kummempaa. Ymmärsin hyvin, ettei miehestä tuntunut niin mukavalle, kun mä vielä jauhoin tästä toisesta miehestä aika paljon.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:04"]
ap
[/quote]
Vedessä uivat käärmeet ovat VAARATTOMIA!!!
Onko sulla jotain seksuaalisuuteen liittyvää ahdistuneisuutta ajankohtaisena elämässä?
Vaarattomia siis Suomessa! Se on rantakäärme!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:04"]
ap
[/quote]
Vesi viittaa alitajuntaan tai tunteisiin. Ehkä tunnetasollasi on jotain petollista kohdattavaa? Voi olla myönteinenkin viesti, eli näkisit asiat oikeassa valossa, etkä turvaa valheeseen. Tai näin. En pelkäisi omia uniani :)
Joo, minäkin näin elehvantin ja sarvikuonon unessa! Mitähän mulle nyt tapahtuu? Hui, ku pelottaa! Hui kauheeta! Varmaan merkkaa, että huomenna oon läski ku norsu ja sarvikuono tulee ja pökkää ... , mut ku huomaa, että oonki norsu, nii muuttaa kurssia! Just joo!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:11"]
Se tarkoittaa, että sinulla oli kyrpä persessä
[/quote]
Mene sinä putkiaivoinen puusilmä tästä ketjusta vaikka sinne kylpylään tai helvettiin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:11"]
Se tarkoittaa, että sinulla oli kyrpä persessä
[/quote]
Mene sinä putkiaivoinen puusilmä tästä ketjusta vaikka sinne kylpylään tai helvettiin.
[/quote]
Tulen sinun perseeseen.
Se tarkoittaa käärmettä.