Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pätevä marketti kasvovoide jossa myös UV-suoja?

Vierailija
27.06.2014 |

Päivävoide pitäisi ostaa ja nyt kesäaikaan saisi tietysti olla uv-suojan sisältävä. Olisiko suositella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Lumenen Time Freeze- sarjasta, löytyy päivävoide suojakertoimella. Muutkin Lumenen voiteet toimivat ainakin minulla hyvin. 

Vierailija
2/7 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uv-suojaa, mihin sä sitä tarviit? Täällä ainakin ollut/on edelleen ihan pilvistä ja sateista.

Jos se aurinko nyt sieltä jossain vaiheessa näyttäytyy niin aurinkorasvaa naamaan, kos sitä nyt kokee tarvitsevansa.

Itse en laita vaikka punatukkainen olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä olisi muuten hyvä kasvovoide, uv:lla tai ilman? :)

Ihoni sekaiho, toisaalta aika herkkä ja ohut. Silmänaluset luonnostaan tummat ja ihohuokoset näkyvät herkästi ja tulee epäpuhtauksia.

Vierailija
4/7 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 08:44"]Uv-suojaa, mihin sä sitä tarviit? Täällä ainakin ollut/on edelleen ihan pilvistä ja sateista.

Jos se aurinko nyt sieltä jossain vaiheessa näyttäytyy niin aurinkorasvaa naamaan, kos sitä nyt kokee tarvitsevansa.

[/quote]

Ja jo nuoresta ryppyinen.

Vierailija
5/7 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin voiteet ovat ylivoimaisia. Hyvät ainesosat, miellyttäviä käyttää, kosteuttavia. Hinta olematon. Itse saan esim.Lumenen vaseliineista finnejä

Näin kesällä käytössä peruskosteusvoide, mutta voiteita on.muitakin

Vierailija
6/7 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 08:44"]Uv-suojaa, mihin sä sitä tarviit? Täällä ainakin ollut/on edelleen ihan pilvistä ja sateista.

[/quote]

Ihan tosi? Eli asioidessasi kaupungilla yhtäkkiä alkaa aurinko paistaa ja niiden huolella tehtyjen meikkien päälle meinasit että joku tahtoo lätskätä tahmaista aurinkorasvaa ja edelleen jatkaa asiointiaan ihmisten ilmoilla? All right then...

Vierailija
7/7 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Q10 Plus Anti Wrinkle Moisturizing Day Cream,SPF 15.

Levittyy helposti ja tuntuu hyvältä.Maksoi Prismassa 10.80 Euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän