Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko OmaPosti jotenkin välttämätön tai edes hyödyllinen jossain asiassa? En ole koskaan käyttänyt.

Vierailija
26.05.2021 |

Enkä ole aikeissakaan ottaa käyttöön.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ainoa toimiva postituskeino. En ole aina kotona vahtaamassa postin saapumista.

Vierailija
2/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan kiva, kun ei tule kaiken maailman paperijätettä kotiin. Ei mitenkään välttämätön, mutta hyvä lisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa käyttöön! Saat paketit aina sinne minkä noutopisteen olet valinnut. Helppo reklamoida myös jos on jotain ongelmia.

Vierailija
4/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja ilmoitti laittavansa palkkatositteen Omapostiin.

Vierailija
5/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on nykyaikaa.. digitaalinen postilaatikko toimii

Vierailija
6/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi tullut hankittua omaposti, mutta kun palkkanauha tulee sitä kautta oli 'pakko'. ja täytyy myöntää että kätevä on.

Vierailija
7/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt, mutta ’tun kiva kun mun pakettien saapumisilmoitukset koodeineen menee sitä kautta henkilölle joka ennen minua omisti saman puhelinnumeron, eikä Postilla ole asiakaspalvelua minne valittaa että poistaisivat tämän. Kerran jo tämä toinen henkilö kävi noutamassa minun pakettini ennen kuin itse kerkesin ja Postin kommentti oli että tee valitus paketin lähettäjälle. Valitus mistä? Että käyttävät Postin palveluita tuotteiden lähettämiseen ja heidän systeemin takia vieras ihminen pääsee toisen paketteihin käsiksi heidän pakettiautomaattipisteessään??

Vierailija
8/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä se on hankala, että jos osoitteesi on siellä Pääkatu 2 Helsinki, niin paketit ohjataan sinne, vaikka miten yrität saada paketin osoitteeseen Mökkitie 4 Savonranta. Posti ei kysele, minkä osoitteen annoit verkkokaupalle, se tuijottaa vain sitä, mikä on osoitteesi Omapostissa.

Vierailija
9/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo hyödyn omapostista. Lääkäri määräsi kontrollilabrat ja lähetti postin kautta ajanvarausilmoituksen, jossa oli siis päivämäärä jolloin soittaa tuloksista. Omapostista näin, että verikokeelle on mentävä muutaman päivän sisällä, paperinen ajanvarausilmoitus tuli samana päivänä kun piti aamulla olla jo labroissa. Hoitoni olisi siis viivästynyt ilman omapostia.

Vierailija
10/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain jo hyödyn omapostista. Lääkäri määräsi kontrollilabrat ja lähetti postin kautta ajanvarausilmoituksen, jossa oli siis päivämäärä jolloin soittaa tuloksista. Omapostista näin, että verikokeelle on mentävä muutaman päivän sisällä, paperinen ajanvarausilmoitus tuli samana päivänä kun piti aamulla olla jo labroissa. Hoitoni olisi siis viivästynyt ilman omapostia.

MInä näen nuo asiat OmaTerveys -palvelussa samantien.

Vierailija
11/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämätön - ei. Hyödyllinen - kyllä, jos arvostat esim. sitä, ettei tarvitse säilytellä kirjeitä paperimuodossa.

Vierailija
12/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdoton olemassa siinä vaiheessa, kun tulee jokin ongelma, johon tarvitset vastausta Postilta. Ainoa keino oikeastaan nykyään päästä keskustelemaan oikean ihmisen kanssa ja saada asia nopeasti hoidettua. Postin valmiilla lomakkiella ja sillä robottichatillä ei tee yhtään mitään minkään normaalin Postin toimintaa koskevan ongelman kohdalla, mutta tuolta OmaPostin Cahitstä homma on aina hoitunut nopeasti ja helposti.

Vierailija
13/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt, mutta ’tun kiva kun mun pakettien saapumisilmoitukset koodeineen menee sitä kautta henkilölle joka ennen minua omisti saman puhelinnumeron, eikä Postilla ole asiakaspalvelua minne valittaa että poistaisivat tämän. Kerran jo tämä toinen henkilö kävi noutamassa minun pakettini ennen kuin itse kerkesin ja Postin kommentti oli että tee valitus paketin lähettäjälle. Valitus mistä? Että käyttävät Postin palveluita tuotteiden lähettämiseen ja heidän systeemin takia vieras ihminen pääsee toisen paketteihin käsiksi heidän pakettiautomaattipisteessään??

Juuri tuohon ongelmaan se OmaPosti muuten toimii - se kun on nykyään ainoa tapa päästä keskustelemaan oikean ihmisen kanssa ja saada ongelmat ratkaistua.

Vierailija
14/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni näppärä, kun sieltä näkee koostetusti kaikkien pakettien kulkemiset ja ennustetut saapumisajat. Ei tarvitse aina etsiskellä niitä yksittäisiä seurantaviestejä ja sitten arpoa, koska mikäkin paketti on perillä ja kannattaako lähteä jo noutamaan joku yksittäinen paketti, jos vaikka toinen olisi sitten noudettavissa seuraavana päivänä. 

Vierailija
15/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuohon ongelmaan se OmaPosti muuten toimii - se kun on nykyään ainoa tapa päästä keskustelemaan oikean ihmisen kanssa ja saada ongelmat ratkaistua.

Kävin ihan postitoimistossa juttelemassa oikean ihmisen kanssa. Sanoivat että lähetä nettisivujen kautta valmis valituslomake. Ei edes löytynyt tilanteeseen sopivaa. Eikä auttanut.

Vierailija
16/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin joukkopapassa (ap ei tietty käy semmoisissakaan) ja sain tuloksen kirjeenä OmaPostiin vuorokautta myöhemmin.

Jos sinne tulee lasku, sen voi maksaa siitä verkkopankissa heti.

Sinne tulee kaikki pakettien saapumiskoodit.

Vierailija
17/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha oli ainakin mulle.

Vierailija
18/18 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka postilaisista pääsee lukemaan niitä postejasi ja kuinka kauan ne ns.avonaiset kirjeet siellä omapostissa säilytetään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi