Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät polttari-ideat TOP 5

Vierailija
07.05.2014 |

Antakaa palaa, ihan mitä vaan! :) 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kolme polttari ideaa missä olen ollut mukan: 1. selvänäkijät/ ennustaja, sopii jos morsian uskoo näihin juttuihin. ja kannattaa valita luotettava ennustaja, ei mikään huuhaa. 2. pin-up kuvaus. Helsingissä ainakin on yksi hyvä studio missä kiva tunnelma ja onnistuu kaikki. nimeä en muista mutta lähellä keskustaa, sataman tuntumassa. Netistä löytyy googlettamalla. 3. Tankotanssi, kaikki voivat osallistua, pikkutuhmaa ja hauskaa. Parilla tanssipaikassa olen ollut hki ja tampere, nimiä en muista taaskaan.

Vierailija
2/14 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisista kyse niin studiolle kuvauksiin ehdottomasti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pitämättä.

Vierailija
4/14 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan stripparia, jos oot jollekkin polttareita järkkäämässä... Häät on helposti peruttu sellasten jälkeen.

Nimim. veljen polttareihin oli hänen hyvä (naispuolinen) kaverinsa päättänyt tilata stripparin privalle ja ei kyllä tullut avioparia sen jälkeen :/

Vierailija
5/14 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kyseessä naisen vai miehen polttarit vai onko väliä?

Vierailija
6/14 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ideoita voi pitää tosi tylsinä, mutta ajattelen asiaa siltä kannalta, että on tärkeintä, että polttarisankarilla on hauskaa. En kannata mitään nolaamista yms. Tässä minun ajatukseni siitä, mikä olisi hauskaa:

1. Joku hemmotteluhoito polttarisankarille. Esim. intialainen päähieronta, jalkahoito yms.

2. Joku aktiviteetti, johon koko seurue osallistuu, mutta suurin osa ei ole sitä aiemmin tehnyt. Esim. ilmajooga, laitesukellusintro.

3. Hyvää ruokaa jossain muodossa. Kesällä piknik tai sitten ihan vaan ravintolaruokailu.

4. Tärkeintä on kuitenkin ystävät. Siksi en suunnittelisi loppuiltaa baariin, koska porukka hajoaa, ei voi jutella yms. Onko esim. jollain mökkiä?

5. Selvännäkijällä tai kirologilla käynti.

Vierailija
7/14 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi keski-ikäinen idea, mutta minusta olisi hauska mennä esim. johonkin käsityöpajaan, jossa koko seurue voisi askarrella koruja, maalata jotain posliinikippoja tai muuta hauskaa yhteistä käsillä tekemistä. Se olisi sellainen rento alkuillan juttu kun kukaan ei ole vielä kännissä.

Vierailija
8/14 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun polttarien teema oli pukeutuminen teini-iän idoleiksi :D Paras kaveri oli järkännyt mulle Neil Tennant -tyylisen asun, kun olin nuorempana kova Pet Shop Boys -fani. Hauskaa oli, käytiin hohtogolffaamassa ja mulle annettiin tehtäviä rahaa vastaan. Mm. tuntemattoman halaamisesta sain 1€/halaus ja tyhmien kysymyksien kysymisestä samainen 1€/kysymys. Äänitettiin studiossa levyllinen mun laulamia Roxeten biisejä, joita soitettiin myös hääjuhlissa *häpeä*.

Itse ainakin tykkäsin loppujen lopuksi! :)

Vierailija
9/14 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen polttareihin pin up -henkinen kuvaus. Morsian laitetaan nätiksi ja otetaan kuvia erilaisissa asuissa, ja kuvista tehdään kalenteti lahjaksi sulhaselle. Morsian saa tuntea itsensä kauniiksi ja muutenkin on hauska ohjelmanumero :)

Muuten olen 5:n kanssa samaa mieltä, tärkeintä on tosiaan että polttarisankarilla on hauskaa ja hän saa viettää aikaa parhaiden ystäviensä kanssa. Siihen ei tarvita edes paljoa rahaa. Miettikää mistä hän tykkää ja rakentakaa polttarit sen ympärille, muun polttariseurueen toiveet tulee vasta toisena.

Vierailija
10/14 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta meillä oli yhden kaverin polttareissa tosi hauskaa lasersodassa.

Vierailija
11/14 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin polttareiden suunnittelussa kartoittamalla oman seurueen voimavarat. Mitä taitoja osallistujilla on, jota voidaan hyödyntää? Voi olla vaikka joku, joka osaa hermoratahierontaa, jota voi antaa morsiamelle. Joku voi osata kokata jotain eksoottista ruokaa, jota opettaa muutkin tekemään. Jollain voi olla mökki, jota voidaan käyttää. Näin kustannuksetkin pysyy kohtuullisina ja voi tulla uusia ideoita, joita ei muuten ymmärtäisi hyödyntää. Mielestäni on tärkeää muistaa, että kustannukset pysyy sillä tasolla, että kukaan ei niiden takia jää pois.

Vierailija
12/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttarikaraoke on nyt myös Helsingissä. Tosi hauska ohjelma ja sopivan mittainen.

Vierailija
13/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen polttareihin morsiussauna: taikoja, morsiamen pesu ja kaunistaminen luomuhoidoilla (suolakuorintaa, hunajalla iho pehmeäksi jne.) ja lopuksi "avioliiton malja".

Yhden kaverin kanssa vietettiin polttareita Lintsillä, riekuttiin laitteissa aamusta iltaan.

Erilaiset käsityö-työpajat on olleet tosi kivoja, ei niihin muuten tulisi mentyä. Olen ollut mukana ainakin helmipunonnassa ja korutyöpajassa.

Sitten oli Måla&Skåla- winetasting ja maalaustyöpaja jossa maisteltiin viinejä ja maalattiin arvio viinistä akryylimaalilla. Tämä oli ihan ohjattu tapahtuma, näitä ei enää järjestetä mutta samantyylisen saisi varmaan aikaiseksi ihan ominkin voimin.

Sitten morsiamen/sulhasen harrastuksiin liittyen: porukalla sählypeli/pesismatsi/koripalloa/jääkiekkoa/futista ja siihen päälle saunaa ja ruokaa. Tai partiohenkinen telttareissu ym.

Vierailija
14/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa moottorivene ja käykää jossain Helsingin kaupungin virkistyssaarista. Moottoriveneen vuokraa halvalla esim. Skipperin kautta ja sillä voi hurutella pitkin poikin. Lisäksi merellä kipparikin voi nauttia alkoholia, koska ruorissa promilleraja on 1. Porvoon saaristossakin on kivoja paikkoja, joihin voi mennä päiväretkelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän