Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?
Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..
Kommentit (303)
Törmäsin äskettäin kuvaan "julkkiksesta", jolla on tatuoitu iso ananas sääreen. Se hedelmä. Siis ananas.
En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin äskettäin kuvaan "julkkiksesta", jolla on tatuoitu iso ananas sääreen. Se hedelmä. Siis ananas.
mitä vikaa?
Riippuu ihan ihmisestä. Jos tykkää itse tatuoinneista niin eivät kai ne naisellakaan haittaa mutta jos ei itse tykkää niin ovathan ne miinusta silloin toisellakin.
mulla on miehiä riittäny ainna vaikka sellane iso unisieppari ranteessa komeilee muistona nuoruudesta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä vikaa?
No onhan se aika kummallista että aikuinen ihminen haluaa itseensä pysyvän kuvan jostain hedelmästä.
Vastaan naisena: Miehen kiinnostavuuteen vaikuttaa paljon. En pidä tatuoinneista. Olen niin pinnallinen, etten voisi ihastua tatuoituun mieheen. Itselläni ei ole yhtään tatuointia.
Onhan ne (tatuoinnit) aika tuhruisia. Antavat epäsiistin vaikutelman.
Riippuu tatuoinnista. Unisiepparit, under boob-tatuoinnit, sormitatuoinnit, kiinalaiset merkit, roomalaiset numerot yms. muotitatuoinnit suuri turn off.
Vierailija kirjoitti:
mulla on miehiä riittäny ainna vaikka sellane iso unisieppari ranteessa komeilee muistona nuoruudesta..
Millaisia miehiä? Tatuoimattomia pankkiirilentäjiä, tuskin :)
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurista omimista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurista omimista!
ööööh kui.?
Tottakai se markkina-arvoa laskee jonkin verran, siksihän niitä otetaan, mutta silti voi löytää hyvän miehen!
Vierailija kirjoitti:
En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.
Onneksi tunne on malko varmasti molemminpuolinen. Hassua, että edes nämä helteet eivät hillitse teidän fanaatikkojen yksinpuheluita av:lla.
Fakta on, että suurinta osaa miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko naisella tatuointia vai ei, ja vaikkei niistä itse niin pitäisikään, niin se ei missään nimessä ole (tervepäiselle) ihmiselle mikään kynnyskysymys parinvalinnassa. Hullut ovat asia erikseen sitten, niitä häiritsee milloin mikäkin täysin triviaali.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan naisena: Miehen kiinnostavuuteen vaikuttaa paljon. En pidä tatuoinneista. Olen niin pinnallinen, etten voisi ihastua tatuoituun mieheen. Itselläni ei ole yhtään tatuointia.
Ja tatuointi naisella on montakertaluokkaa pahempi kuin miehellä. Miehellä se tarkoittaa lähinnä vain vankilahistoriaa, tai vstaavaa, naisella aikaisempaa uraa aikusviihteen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu. Olen tapaillut paria pienen tatuoinnin omistavaa miestä mutta joku heissä särähti pidemmänkin tuntemisen jälkeen. Olen ajatellut, että tietty tuuliviiriys ja hiukan (minun makuuni)liiallinen narsistisuus ovat olleet ne tatuointeja pahemmat turn offit. Kummatkin ottaneet tatskansa nuorina ja vähän sellaisella nuoruuden vimmalla perustelivat tatuointejaan.
Ihan sama, millä vimmalla ovat otteneet koska kaikki oikeasti kunnioittamani ja rakastamani miehet ovat nuoresta saakka olleet kypsiä ja pystyneet miettimään tekojensa seurauksia vuosikymmenten päähän.
Itse tatuointi ei siis ärsytä vaan se, mitä tatuoinnin ottaminen kertoo ihmisen luonteesta.
Riippuu tatuoinneista. 2-3 pientä ei haittaa, mutta sitten kun mennään siihen että niitä tatskoja on joka puolella, niin sit loppuu kiinnostus.
No ei. Jos on kaunis nainen, sitä ei muutama leima ihossa rumenna :)