Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kädet on kuin hiekkapaperia, mikä voide auttaa?

Vierailija
15.05.2020 |

Kertokaas kuivakätiset onko teillä joku toimiva tuote? Kämmenselästä ja sormista alkaa vuotaa itsekseen jopa verta kun on niin kuivat. Olen rasvannut pari kertaa päivässä niillä mitä kaapista löytyy eli tällä hetkellä Apobasen rasvainen voide ja Bepanthen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carbalan Plus, apteekista. Todella hyvä.

Vierailija
2/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermalog Rasvainen emulsiovoide. Tätä yöksi käsiin. Päivällä voi olla liian tahmaista käytettäväksi jos käsillä pitää tehdä heti jotain.

Mutta tämä on oikeasti harvoja voiteita, joka auttaa kuivaan ihoon eikä melkeinpä pahenna tilannetta, niin kuin jotkut esim mineraaliöljypohjaiset tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Working hands on ehdottomasti paras! 

Vierailija
4/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kutiaakin sormiem välejä kaameesti. Laitan hydrocortisonia ja Lidlin rasvaista voidetta (saman tyylistä kuon Neutrogenan), päälle puuvillahanskat.

Vierailija
5/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Working handsiä olen kuullut kehuttavan myöskin. Bebanthenin myös suosittelen. Tummelikin on ok.

Vierailija
6/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Orionin Ambilan - paras hinta-laatusuhde.

Elizabeth Arden Eight Hour Cream - paras

Erikoislääkäri

Vierailija
7/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Locobase repair voiteesta olen saanut ehkä eniten apua haavaiseen ja märkivään käsi-ihottumaan. Vedä paksu kerros öisin, ja puuvillakäsineet sitten päälle suojaksi.

Vierailija
8/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carbalan Plus, apteekista. Todella hyvä.

Tätä mäkin ihan raxtan!

Sitten laihempi rasva apt. kanssa, Aderman joku korjaava.

Kannattaa laihaa pistää ensin, niin imeytyy tuo paksu voide.

Eivät haise miltään.

Vierailija
9/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös ääni Working handsille!  Mies käytti sitä, kokeilin itsekin ja muita en ole sen jälkeen juuri käyttänyt.

Vierailija
10/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kokeillut melkein kaikki rasvat läpi. Mikään ei oikein auta. Tai auttais jos en pesis käsiä. Päivällä ei voi oikein rasvoja käyttää kun teen koko ajan käsilläni jotain ja kaikki olis sit ihan rasvassa. Yöksi sit laitan kunnolla rasvaa vaihdellen eri rasvoja. Mulla on joku 14 erilaista rasvaputellia yöpöydällä.

Vierailija
11/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

O'Keeffes working hands.

Vierailija
12/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shopissa on yksi vartalovoi jota raskaana olevat usein käyttää. Se on pelastus. En kuollaksenikaan muista mikä se niistä on. Yöksi laitan. Ja usein aamullakin jos hetki aikaa.

Vierailija
13/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä myös ääni Working handsille!  Mies käytti sitä, kokeilin itsekin ja muita en ole sen jälkeen juuri käyttänyt.

Täältä kans! Mitä lie myrkkyä, on kuin suksivuodetta mutta ainut mikä toimii! Mulla kädet ihan korppuna ja rystyset halkeilee kun en tykkää rasvata mutta tuota yöksi niin heti kunnossa seuraavana päivänä.

Vierailija
14/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa sanoa. En tiedä minkä karkuista tarkoitat. Onko P80 vai P800? 

Vierailija
15/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

CCS käsivoide. Siinä on 10 % karbamidia, joka todella hoitaa. Myös CCS jalkavoide on huipputuote.

Vierailija
16/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista Orionin Ambilan - paras hinta-laatusuhde.

Elizabeth Arden Eight Hour Cream - paras

Erikoislääkäri

Mitä vuotta elät?

Ambilan on poistunut markkinoilta jo vuosia sitten. Paljon rasvaa kyllä, mutta ei juuri humektantteja, keramidia tms. Jos okluusiota tarvitaan niin vedetön Ceraderm -voide on siihen hyvä.

Aiemmin mainuttu Carbalan Plus on varsinainen tehovoide: karbamidi, ksylitoli ja karitevoi. Myös HTH -voide on hyvä, jos on karhea kuiva iho: maitohappo & karbamidi. Aurinkosuoja on tärkeä, jos käyttää noita AHA -happoja.

t. farmaseutti

Vierailija
17/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CCS käsivoide. Siinä on 10 % karbamidia, joka todella hoitaa. Myös CCS jalkavoide on huipputuote.

CCS on kyllä hyvä, karbamidi on tehokas aine. Olen itse monesti rasvannut kuivat käteni sillä jalkavoiteella, sillä se on astetta tehokkaampi. Voidepohjassa myös karitevoi.   Eukalyptys saattaa kumminkin  allergisoida, eli ei sovi välttämättä kaikille. Carbalan voiteet ja Canoderm ovat hajusteettomia, niissä on karbamidia 5% eli ne kosteuttavat tehokkaasti, mutta eivät kuori niin paljon. 

t. farmaseutti

Vierailija
18/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vielä viime vuoden lopulla ihan järkyttävän näköiset kädet. Punoittavat ja lisäksi ryppyiset kuin jollain mummolla, vaikka olen nelikymppinen. Käsien kuivuus alkoi jostain syystä parisen vuotta sitten, kun odotin kuopustamme.  Kokeilin kaikkia mahdollisia apteekin ja käsikauppavoiteita, ei sanottavaa tulosta. Nivea Creme ehkä rauhoitti tilannetta hieman. Sitten ihan piruuttani kokeilin joululahjapaketin voidetta, Body Shopin vartalovoita, muistaakseni mansikan tuoksuinen se oli. En ollut uskoa silmiäni, kun voiteen levittämistä seuraavana aamuna katsoin käsiäni: ne olivat sileät niin kuin ennen!! Nyttemmin olen vaihtanut ätläkän mansikka-aromisen voin toiseen vastaavaan Body Shopin tuotteeseen, ja toimii. Uskomatonta, mutta näin se mun kohdalla meni!!

Vierailija
19/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutko pesemään paljon käsiä esim. työssä? Voisitko pitää suojakäsineitä? (1.1(lääkevoide jos käytössä esim. kortikoidi) 2. käsivoide/perusvoide. 3. puuvillakäsineet 4. nitriili/vinyylikäsineet. 

Päällyskäsineet vaihdetaan säännöllisesti, iho voi hyvin kun ei tarvitse koko ajan pestä.

t. farmaseutti 

Vierailija
20/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorinta ainetta käsiin, pesu ja kunnon rasvaus. Tuota ihon kuorimista voi vaikka kerran viikossa tehdä, ei päivittäin.

Bodyshopin hamppu rasva on tehokasta, haju on melko paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän