Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan kokeillut Elvie -laitetta lantionpohjalihasten harjoittamiseen?

Vierailija
23.05.2018 |

Olisi kiva lukea ihan tuntemattomien käyttäjien kokemuksia. Blogeissa tuosta jonkin verran on juttua, mutta kun bloggareista ei koskaan tiedä maksetaanko heille siitä että kehuvat jotain tuotetta. Laite maksaa 200 €, joten mietityttää tosi paljon uskaltaisiko tilata. Silti jos siitä olisi apua, se ei olisi ihan mahdoton hinta. Kuitenkin niin paljon elämänlaatua haittaava vaiva, kun ei pysty juoksemaan ilman että tulee pissat housuun.

https://www.ozbaby.fi/tuote/elvie-harjoituslaite-lantionpohjan-lihaksil…

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on ollut käytössä nyt kuukauden verran ehkä. Olen todella tyytyväinen! On ollut käytössä muitakin ja siitä ei ole kauan, kun ostin melko hintavan (joskaan ei tuon 200€ hintaisen) geishakuulasetin, mutta Elvie on ihan omanlaisensa. Se tuntuu oikeasti siltä, että fysioterapeutti seurailisi koko ajan sitä mitä tapahtuu. Myöskin, tajusin että en ehkä ole missään surkeassa kunnossa, mutta en myöskään tiennyt, miten oikeasti teen jumppaliikkeet kunnolla. Nyt alan oppia!

Olen myös perehtyvää sorttia, kun jostain innostun, niin kolusin Elvien kotisivut ja somen läpi. He ovat nyt yhteistyössä NHS:n kanssa eli brittiläiset naiset, joilla on virtsankarkailua tai muuta ongelmaa lantionpohjan kanssa, saavat ilmaiseksi Elvien terveydenhuollon kautta. Ei se mikään "lelu" ole. Ja ekaa kertaa itsellä on sellainen olo, että tietää tehneensä harjoitukset oikein ja että tuloksia tulee. Enenn se on enmmän ollut vain sitä, että saa paremman omatunnon ja toivoo parasta, vaikka ei ole tiennyt, mitä edes tekee :D

Eikä Elvie ole vain synnytyksen jälkeiseen palaiutumiseen, vaan myös parempaan seksiin ja orgasmeihin. Niitä myydään muuallakin kuin lastentarvikenettikaupoissa:

https://www.kaalimato.com/catalog/Elvie+Trainer_p_40271.html 

Vierailija
2/9 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha vekotin ja kallis. Elvie pelasi miten sattuu ja yhteydet katkeili sovellukseen jos kuuluvuus huono tai jokin muu  häiriö?. Epärealistinen tuote.. epävarmoja tuloksia Näytti välillä että kaikki ok kunnes taas oltiin alussa. Parhaimpiin tuloksiin pääsee treenikuulilla, joita aloin käyttämään. Nyt kumppanikin ihan innoisaan, ja en saa hetken rauhaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tänne, vaikka yleensä en palstoilla keskustele. Olen 4 lapsen äiti, suvussa ilmeisesti taipumusta laskeumiin. Olen saanut aina ahkeraan jumppailla lantionpohjalihaksia, sillä ilman treeniä paikat ovat heti löystyneet. Kahden ensimmäisen synnytyksen jälkeen palauduin hyvin, mutta kolmannen jälkeen en huomannut mitään vaikutusta. Ostin tällöin intimina kegelsmartin, jonka käytössä ei huomannut kummoista eroa. Toki raskauduin aika nopeasti, ja raskausaikana treenistä ei ole ollut mitään hyötyä. Nyt viimeisen jälkeen ostin tämän elvien, mutta olen pettynyt. Ajatus on hyvä, treeniä ja omia voimia on kiva seurata, mutta ei homma vain toimi. Laite on vaikea saada juuri oikeaan kohtaan, liian ylhäällä treeniä ei voi tehdä, koska piirtää ns kuin kokoajan pitäisit jännitystä. Liian alhaalla taas valahtaa ulos kesken treenin. En tiedä onko anatomiassani vikaa, tai ovatko synnytykset tehneet tuhojaan, mutta haaskuun meni nämä rahat. Olen kokeillut "suojan" kanssa, ja ilman. Välillä saattaa myös yhteys katketa. Ostin nimenomaan siksi, jotta saisin nähdä paljonko voimaa lihaksissa on, mutta sitähän tämä laite ei oikeastaan näytä, koska lv arvoista en ole löytänyt mitään selkeää tietoa, että mikä olisi hyvä, ja mikä huono arvo. Tämä nyt oma kokemukseni, mikäli joku pähkäilee elvien ostoa vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
4/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nyt ollut käytössä muutaman viikon. Yhteys on toiminut aina, mutta välillä tuntuu, että laitetta ei millään saa "oikeaan" kohtaan/asentoon. Ruudulla näkyvä "timantti" on välillä kokoajan ruudun alareunassa niin kuin ei jännittäisi ollenkaan ja välillä yläreunassa, eikä laskeudu ollenkaan. Mutta silloin kun toimii niin on hyvä. Kuitenkin kun tähän on käyttänyt rahaa hieman isomman summan niin olen päättänyt, että vaikka laite ei tunnistaisi puristusta niin jatkan silti treenin loppuun ja seuraan näytölle tulevia ohjeita. Tuleepahan kuitenkin treenattua. :) Hintaan nähden toivoisin, että toimisi paremmin, mutta olen silti ihan tyytyväinen. Hinta-laatusuhde ei kuitenkaan mielestäni ihan kohtaa. En välttämättä suosittelisi jos on motivaatiota treenata lantionpohjalihaksia muutenkin.

Vierailija
5/9 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä myös ongelmia. Yhteys tosin pelaa yllättävän hyvin bluetooth-laitteeksi, mutta laite pullauttelee itseään ulos tosi helposti vaikka työntäisi syvälle. Lisäksi et kyllä millään tiedä puristatko oikein vain työntätkö sittenkin ulos. Olisi kiva, kun laitteesta oikeasti näkisi kehityksensä, nyt se on ihan tuuria kuinka treeni sujuu. Esim välillä harjoitus pitkäkestoinen pito sujuu helposti mutta välillä vaikka puristat hengittämättä ja otsasuoni pullollaan, et saa pidettyä yhtään viivan päällä. Olen edennyt tasolle (mitä ikinä tarkoittaakaan) 2, mutta tähän kyllä jää, liiikaa teknisiä ongelmia, jotka vaikuttavat motivaatioon. Käytössä tämän lisäksi Kegel8, mutten itse näe siinäkään ylistettyä vaikutusta.

Vierailija
6/9 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä vehje ja tykkään. Treeni menee kuin pelinä, eikä kestä kauaa niin ehtii aamuisin hyvin jumpan vetää. Itsellä ei ole ollut yhteys tai valumisongelmia. Hyvin pysyy paikallaan ja toimii! Suosittelen 😁👌

Vierailija
7/9 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Sama kuin 4llä timantti elää omaa elämää saattaa toimia hyvin puoleen väliin jonka jälkeen on joko ylhäällä tai alhaalla. Ja loppu treeni meneeki sudex. Tai sit jo alkujaan toimii miten sattuu.

Vierailija
8/9 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut laitteen ostamista, mutta jos mahdollista ja joku jolla ei oikein onnistu laitteen kanssa harjoittelu haluaa myydä toimivan laitteensa, niin olisin valmis sen ostamaan jollakin sovitulla hinnalla. Minulle voi jättää viestin tai soittaa numeroon 040 5030666.

Vierailija
9/9 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko tämä, jos lihakset niin heikossa kunnossa, että ne vain juuri ja juuri tunnistaa? Eli pystyn pitämään lihakset jännittyneinä ehkä sekunnin ja puristus on hyvin heikko. Virtsankarkailua on enkä pysty katkaista virtsasuihkua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi