Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko maistaneet noita lakritsitaateleita?

Vierailija
02.08.2017 |

Itse ostin kokeiluun ja aluksi en pitänyt mutta muutaman jälkeen rakastuin.. Nyt en enää muita herkkuja syökään. Cittari noin 2-3 e.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, olisit kirjoittanut eilen niin olisin ostanut kokeeksi. En ollut moisista kuullutkaan. Harvoin tulee asioitua cittarissa, mutta eilen oikein tarkoituksella sinne könysin. Mustis-lakritsijädepuikon.

Vierailija
2/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän voi tehdä itsekin halvalla, kuin mitä tuo pieni pussi maksaa! Ostat vaan taateleita ja pyörittelet niitä lakritsijauheessa, esim. Urtekram.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, odotan, että niitä Medjoo taateleita tulee kauppoihin. Käytän raakoihin juttuihin.

Olen jo vähän aikaa miettinut raakojen korvapuustien tekoa :)

Vierailija
4/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh, olisit kirjoittanut eilen niin olisin ostanut kokeeksi. En ollut moisista kuullutkaan. Harvoin tulee asioitua cittarissa, mutta eilen oikein tarkoituksella sinne könysin. Mustis-lakritsijädepuikon.

Oho miten tuo loppu noin typistyi? Piti kirjoittaa, että tykkään kyllä lakritsista, ja ostin sitten tuollaisen Pirkka-sarjaan kuuluvan jäden, kun niitä siellä oli (on suosikkijädeni, valitettavan harvassa K-kaupassa vaan niitä on).

Vierailija
5/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on todella hyviä, toimivat hyvin makeanhimoon ja karkinkorvikkeena, mutta ainakaan mun ei tule syötyä niitä liikaa niin helposti kuin karkkia. joo, itsekin voisi tehdä, mutta kun tuolla yhdellä pussilla pärjää pitkälle, niin enpä viitsi.

Vierailija
6/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään ihan sikana! Outo kombo laku ja taateli mutta toimii :p

Vierailija
7/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan noissa on kaloreita ja sokereita yms?

Vierailija
8/10 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu. Oli ihan hyviä silloin aiemmin.

Vierailija
9/10 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha juttu. Oli ihan hyviä silloin aiemmin.

"Sit ku kaikki muutkin alkoi tykkäämään ni mä en enää viittinyt."

Vierailija
10/10 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakritsitaatelit on herkkua. Ainoa negatiivinen asia on kalorit. Pikkupussi tätä herkkua sisältää enemmän energiaa kun sipsit 🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän