Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko selittää mulle yhden jutun Sons of Anarchy-sarjasta?

Vierailija
23.03.2017 |

Mikä helvetti on Sam Crow, joka mainitaan monessa kohtaa sarjaa? Onko se tyyliin joku yläjaosto johon SOA kuuluu vai kenties toisinpäin? Aina välillä nää puhuu kuuluvansa Sam Crow:iin, mutta välillä taas Sons of Anarchyyn. Oon kattonut ton saran vaikka kuinka monta kertaa mutta edelleen en tajua tota.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMCRO on lyhennys sanoista sons of anarchy motorcycle crew tai jotain sellaista. Näin olen ainakin itse päätellyt.

Vierailija
2/10 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sons of Anarchy Motorcycle Club Redwood Original

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sons of Anarchy Motorcycle Redwood Original

Vierailija
4/10 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sons of Anarchy Motorcycle Club Redwood Original 

Vierailija
5/10 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa okei :) Toikin on muuten hassu et miten se kirjotetaan. Suomennoksissa se on muuten ollu just noin "SAMCRO" mut sit esim siinä nivaskassa jonka John jätti Pineylle luki "The life and death of Sam Crow. How the Sons of Anarchy lost their way..." . Katson aina ilman tekstitystä niin tuli vaan toi kirjotusasu mieleen.

-ap

Vierailija
6/10 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis oon ymmärtänyt että se on se ensin perustettu järjestö, siis alkuperäisten perustajien perustama joista yksi oli sen Jaxin isä, ja sitten kerho on kasvanut ja muokkautunut. 

Vierailija
7/10 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis oon ymmärtänyt että se on se ensin perustettu järjestö, siis alkuperäisten perustajien perustama joista yksi oli sen Jaxin isä, ja sitten kerho on kasvanut ja muokkautunut. 

Tääkin mulla on joskus käynyt mielessä et vain ne "original 9" olis SAMCRO mut sekään ei päde kun jossain vaiheessa Opie ja Jax ainakin puhuu kuuluvansa siihen.. 

-ap

Vierailija
8/10 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen muuten mikä häiritsee on se kun miksi Pineyllä on erilainen liivi kun muilla? Tai siis eihän ne muillakaan oo täysin identtiset, mut muilla sentään on mustaa nahkaa. Pineyllä on farkkua. Vähän niinku sillä Nevadan porukalla.. Mut sit Piney on kuitenkii yks Original 9:stä.. Mietin et kertooko se liivi jostain vai onks vaan alunperin halunnut farkkusen? Tartunko liikaa yksityiskohtiin? :D 

-ap

Vierailija
9/10 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/10 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alunperin MC liivit on ollut farkku kangasta mutta siirrytty nahkaliiveihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän