Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kulmien kestoväri, missä vika?

Vierailija
09.08.2016 |

ostin kaupasta keskiruskeaa depend-kestoväriä ja yritin värjätä lähes albiinoblondeja kulmakarvojani. Eilen kokeilen ohjeen mukaaan niin että variaine oli 2 min, se pyyhittiin pois ja kehitysaine oli 1 min, jonka jälkeen se pyyhittiin pois. Ei minkäänlaista jälkeä jäänyt. Tänä aamuna kokeilin niin että vaikutusajan 4+2 min. Ei vieläkään mitään jälkeä.

Puuttuuko siitä ohjeesta jotain? koska kyllähän se kehitteen kanssa muuttuu ruskeaksi, mutta kaikki väri vaan lähtee pois kun kulmakarvat sitten pyyhkii puhtaaksi. Jos jotain värin tapaista vähän jääkin, seuraavassa naaman pesussa viimeistään katoaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Miksi väriaine ja kehitysaine laitetaan eri aikaan? Itse käytän refectocilin värjäysaineita ja siinä ne aineet sekoitetaan samaan kippoon ja laitetaan kulmiin vaikuttamaan.

Vierailija
2/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyl toimii hyvin. Ehkä sun karvat vaan on niin vaaleat ettei tartu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä laitat ne väärin

Vierailija
4/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kulmakarvasi on olleet ihan kuivat kun olet käyttänyt ainetta? Jos on esim. pessyt naaman juuri ennen laittamista, väri ei ota kiinni kun kulmakarvoissa on kosteutta. Samoin jos kulmakarvoissa on yhtään esim. meikki- tai kosteusvoidetta, väri ei ota kiinni.

Toinen juttu on, että noiden nopeavaikutteisten kanssa täytyy olla tosi tarkka että ne eri aineet ei pääse yhtään yhteen pulloissaan. Itse värjään aina yhden kulmakarvan kerrallaan, koska sen jälkeen kun sillä ekalla aineella käsiteltyyn kulmaan harjaa sitä itse väriä, niin harjaa ei saa enää laittaa pulloon pesemättä välillä, tai muuten koko väri menee pilalle kun siihen pääsee sekoontumaan kulmista tullutta vaiheen 1 ainetta.

On tosin myös mahdollista että sun hyvin vaaleisiin ja lasimaisiin kulmiin ei nuo pikavärit toimi. Itselleni toimii, mutta mulla onkin vaaleanruskeat kulmakarvat. Olen lukenut että esim. täysin harmaisiin karvoihin eivät aina ota kiinni vaan on pakko käyttää niitä perinteisiä 15 min vaikutusajan aineita.

Vierailija
5/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Miksi väriaine ja kehitysaine laitetaan eri aikaan? Itse käytän refectocilin värjäysaineita ja siinä ne aineet sekoitetaan samaan kippoon ja laitetaan kulmiin vaikuttamaan.

Nämä uuden ajan pikavärit toimivat ihan eri tavalla. Niissä nimenomaan ensin laitetaan pumpulipuikolla tms kulmiin ensin nestemäistä litkua, annetaan vaikuttaa pakkauksen ohjeen mukainen aika. Sitten harjataan kulmiin tai ripsiin putkilossa oleva itse väri joka värjää joko heti tai minuutissa.

Vierailija
6/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä laitat ne väärin

Turhaan alapeukutat. Pakosti laitat vaan väärin. Turha omista mokista muille skitsoo.

Vierailija
7/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet puhdistanut ihon kunnolla ennen aineen laittoa?

8/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dependin kulmaväri ei tartu minullekaan, ihan turha tuote. Ikävä tulee wanhanajan Refectociliä, joka tarttui kuin tauti. Mistä sitä saisi ostaa? Missään ei myydä enää... :(

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä uuden ajan pikavärit toimivat ihan eri tavalla. Niissä nimenomaan ensin laitetaan pumpulipuikolla tms kulmiin ensin nestemäistä litkua, annetaan vaikuttaa pakkauksen ohjeen mukainen aika. Sitten harjataan kulmiin tai ripsiin putkilossa oleva itse väri joka värjää joko heti tai minuutissa.

Ok. Vanha systeemi kuulostaa helpommalta.

Vierailija
10/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Dependin kulmaväri ei tartu minullekaan, ihan turha tuote. Ikävä tulee wanhanajan Refectociliä, joka tarttui kuin tauti. Mistä sitä saisi ostaa? Missään ei myydä enää... :(

Prismassa ja Sokoksella ainakin.

Kokeilin paria uutuutta, kun niitä kerran tuotiin markkinoille, mutta palasin takaisin RefectoCiliin. Se tarttuu ja näkyy.

Vierailija
11/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin. Värjäsin heti perään uudestaan pitkällä vaikutusajalla ja sitten tarttui.

Vierailija
12/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Vanha systeemi kuulostaa helpommalta.

Itse tykkään tästä uudesta koska tosiaan, koko värjäys on ohi parissa minuutissa. Minä värjään myös ripset, ja on kätevää kun ei tarvitse olla silmä kiinni ja silti kirvelevänä (mulla aina menee niitä aineita vähän silmiin) varttia, vaan pari minuuttia riittää. 

Vierailija
13/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi samoin. Värjäsin heti perään uudestaan pitkällä vaikutusajalla ja sitten tarttui.

Kuinka pitkällä?

Ja ap on tehnyt niin, että on ensin pessyt kasvonsa saippualla, kuivannut ne huolella ja odottanut muutaman minuutin. Niinpä rasvaa tai vettä ei pitäisi olla. Olen suojannut kulmakarvan ympäristön vaseliinilla, joka tietysti on rasvaa - mutta siis vain ympäristön, ja vaikka sitä nyt ehkä olisi vähän kulmakarvoissakin, niin kai siitä nyt joku karva värjääntymäänkin jäisi?

On totta, että mulle ei kosmetologillakaan se ensimmäinen arvioitu aika yleensä riitä värin tarttumiseen. VOiko olla että blondi karvanlaatu on jotenkin sellainen, ettei siihen mikään tartu?

Vierailija
14/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla depend kulmaväriä. Tippoja 10 ja tahnaa 2 cm. Sekoitus ja kulmiin 5-10min.

Vierailija
15/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlaisia ongelmia, olen myos blondi ja normaalisti kulmakarvani eivat erotu ollenkaan. Olen nyt ryhtynyt kayttamaan Eyluren tummanruskeaa kestovaria. Se varjaa jonkin verran, mutta mun taytyy laittaa se vari kahteen kertaan. Kosmetologilla kavin ennen, mutta siella oli ihan samat ongelmat. Ajattelin, etta tulee halvemmaksi vaan laittaa kotona, jos kerran tulos ei ole paatahuimaava ammattilaisellakaan.

Nyt olen jo luopunut haaveesta saada kestovareilla kunnon varit kulmiin. Mulle riittaa nykyisin se, etta kulmissa on edes vahan varia ja loput teen sitten aina meikilla.

Vierailija
16/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:n paketissa ole mitään "tippoja". Paketissa on kaksi erillista tuubia, harja ja muovitikku, toisessa on colour gel ja toisessa developer gel.

Ohjeessa käsketään näin:

1Purista herneen verran coulour geliä kippoon ja levitä harjalla kulmakarvoihin, anna vaikuttaa 2 min.

2Pyyhi pumpulipuikolla pois

3purista herneen verran developer geliä kippoon ja levitä tikulla kulmakarvoihin, anna vaikuttaa 1 min

4 pyyhi pumpulilla pois

Sitten on selitys siitä, että jos haluaa tummempaa väriä, vaikutusaikaa voi pidentää jopa 8 minuuttiin.

paketti on jokseekin tämmöinen: https://www.sokos.fi/fi/sokos/depend-ripsien-ja-kulmakarvojen-pikavarja…

Vierailija
17/18 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin saanut jo oikean vastauksen, mutta tässä nyt varmuudeksi vielä:

Järjestys EI ole yo. mukainen vaan päin vastoin eli ensin aktivaattorineste ja sen jälkeen varsinainen väri. Tässä linkki yrityksen sivulle ohjeeseen http://depend.fi/sivu.tmpl?sivu_id=221

Vierailija
18/18 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin käyttämäni kulmaväri. Vaikea ja tulos epätasainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä