Mikä pilasi valmistujaiset/ylioppilasjuhlat?
Kommentit (35)
Karaokelaite meni rikki tytön ammattiinvalmistujaispäivänä :/
Sukulaiset riitelivät, kun "virallisia" kutsuja ei ollut tullut, kun kutsu oli vain lehdessä.. Varsinaiset kemut.
Naapuri hyöri tontillaan ilman paitaa ja tunki mölisemään meidän puolelle, vaikka varmasti näki että oli juhlat.
Hemmetin wt ääliö.
Naapurin juhlat pilasi päivän. Vieraat parkkeerasivat pihaamme ilman lupaa, en päässyt omalla autolla pois kun tukkivat tien.
Mielensäpahoittaja asialla! :D
Mun lakkiaisia ja valmistujaisjuhlia ei kyllä pilannut mikään, ikävä kyllä. Sisarusten vast. juhlat olivat myös mukavat. Omien lasten juhlat ovat vielä edessäpäin.
Vai voiko sanoa, että juhlat menivät aivan pilalle kun mikään ei mennyt pilalle? Ei saanut mitään valittamisen aihetta. Paskat bileet, siis.
Omia yo-juhlia pilasi keuhkoputkentulehdus, poskiontelon- ja otsaontelontulehdus ja niihin saatu ab-kuuri.
Lapseni ei tule viettämään valmistujaisia joten niitä ei pilaa mikään.
Pari sukulaista syyllisti ja valitti kun en suostunut esiintymään omissa juhlissani. Harrastin siis viulunsoittoa. Jännitin päivää ja huomion keskipisteenä olemista muutenkin, enkä todellakaan halunnut lisäksi vielä ruveta pitämään mitään konserttia omissa juhlissani..
Setä pieraisi kovaa, luuli ettei kukaan kuule.
Sain stondiksen, kun katselin serkkutyttöä kesämekossaan. En voinut mennä mihinkään tilanteesta, etenkään kädelle.
Anoppi, tuo ilonpilaamisen äiti. Liian viileä keli oli myös anopin vika.
Naapurilla oli ihan älyttömän kokoinen roskanuotio pihalla minun yo-päivänäni. Siinä paloi autonrenkaista jäteöljyyn ihan kaikkea ja savu oli aivan hirvittävä.
Olimme sen aikaisen poikaystävän kanssa rinnakkaisluokkalaisia ja rakastuimme ekalla luokalla. Luimme aina läksyt yhdessä jne. Poikakaverini oli huomattavasti rikkaammasta perheestä, mm isä pankinjohtaja ja äiti tutkija ja mun isäni asentaja ja äiti lastentarhassa töissä.
Poikaystävän vanhemmat, varsinkin äiti päätti olen vain rahan perään vaikka meillä oli sama elintaso. Lisäksi emme käyneet juurikaan baareissa, vuoronperään ajoimme vanhempiemme autoilla jne.
Koulu alkoi mennä kummallakin paremmin kun aloimme seurustelemaan ja tukea tuli kummastakin perheestä. Asumme suht lähellä Helsinkiä mutta kuitenkin sen verran kaukana että kaikki muuttivat pk-seudulle.
Pääsimme kummatkin kesäksi töihin Helsingin kaupungille, ajat olivat toiset ja kummallekin lupailtiin jatkoa. Olimme töissä pisteessä jossa voi itse valita työajat ja pomo puhui me voidaan tehdä esim la ja su 10 h päivät ja saisimme 1/2 kk palkan, jos jälki olisi yhtä hyvää. Ylityökorvauksia ja su lisiä ei makseta, koska töistä sai tehdä arkenakin.
Tämä sopi meille hyvin ja kaupungin työntekijöinä saimme myös kaupungin työsuhdeasunnon, joka oli halpa.
Saimme siis tietää toukokuussa saamme asunnon alkaen 1.6 ja tietenkin pyysimme rahaa, jotta olisimme saaneet kalustettua kotimme ja tässä anoppi kilahti. Hänen kultapossupoika ei muuta yhteen työläisperheen tytön kanssa. Me olimme jo puhuneet järjestämme yhteiset Yo-juhlat mutta hommat loppui siihen.
Aamuisin istuimme junassa vierekkäin, olimme töissä yhdessä , tulimme yhdessä junalla kotiin mutta emme nähneet sen jälkeen. No, oli juhlien tekemistä ja tiesimme kohta muutamme.
Koulussa vanhempani antoivat poikaystävälle ruusuja, minä en tietenkään saanut poikaystävän vanhemmilta mitään.
Onneksi emme hakeneet minnekään pääsykokeisiin, lukemisesta ei olisi tullut mitään.
Kummallakin oli omat juhlat ja seuraavana päivänä muutimme yhteen ja menimme juhannuksena kihloihin.
Koska en ollut tervetullut poikaystävän lapsuudenkotiin, vietimme kaikki joulun minun lapsuudenkodissa.
Liian pieni juhlatila väkimäärään nähden, omat pienet lapset ja miehen ex-vaimo.
Makaronilaatikko loppui kesken, oli vain 200 gr per.
Naapuri, joka levitti lantaa pellolleen juuri sinä päivänä. Eiku, ei se ollut lakkiaispäivänä, vaan miehen 50-vuotisjuhlien päivänä.