Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räkä ei tule niistämällä. On jumissa toisessa sieraimessa. Mitä tehdä

Vierailija
25.02.2016 |

Flunssa päällä ja räkä jumissa toisessa poskiontelossa. Mitä tehdä

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Otrivin mentholia tmv.

Vierailija
2/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenäkannu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile höyryhengitystä, tai sitten meet istumaan ja roikotat päätä alaspäin polvienvälissä jonkun aikaa ja sitten yrität niistää. Mulla toi pään roikotus auttaa ja saan rään pois onteloista.

Vierailija
4/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaan suihkuun.

Tai jos oikea sierain tukossa, saattaa avautua siten että menet vasemmalle kyljelle makoilemaan, räkä valuu sieltä ylemmästä sieraimesta pois

Vierailija
5/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkannu. Sillä lähtee hienosti.

Vierailija
6/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita bideesuihku nenääs ja päästä vettä paineella.

Vierailija
7/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punktio

Vierailija
8/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkannua kannatan minäkin. Mukana tulee mittalusikka, jolla annostellaan suolaa sekaan. Vesi ei kirvele nenässä kun sen suolapitoisuus on sama kuin elimistössä.

Minulla auttaa monesti kun hengitän vaan väkisin pelkästään nenän kautta vaikka olisi kuinka tukossa. Sieraimet kai aukeaa siitä ilmavirrasta.

Vierailija
9/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkannua suosittelen!Eka kerralla voi olla vähän ällöä mutta siihen tottuu.Lääkäri "määräs" mulle nenäkannun viimeksi flunssassa ja käytän sitä nykyään säännöllisesti kun olo on tukkonen.

Vierailija
10/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu että ehkä on jumissa toisessa sieraimessa vailla siitä ei ole kyse. Limakalvot turpoaa nauhassa ja yleensä toiselta puolelta kerrallaan jotta tilanteen sattuessa missä et saa suun kautta henkeä ilma kulkee edes toisesta sieraimesta. Kyllä keho on ihmeellinen

Vierailija
11/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisolvon, sitkeän liman liuotin. 

Vierailija
12/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa vettä pulloon ja haudo sillä poskea,

Vierailija
13/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui poskiontelotulehdukset, kun aloin käyttää nenäkannua joka päivä aamulla ja illalla.

Vierailija
14/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita bideesuihku nenääs ja päästä vettä paineella.

Toimivaksi testattu, bidee vasemmalle sieraimelle ja vesi tulee oikeasta ulos.

Vierailija
15/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se räkä siellä jumissa varsinaisesti ole vaan limakalvot ovat turvoksissa ja siitä tuntuu että nenä on tukossa.

Itse suihkasen nenäsuihketta niin johan aukee nenä :)

Vierailija
16/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkannu on ihan ehdoton tuohon, huljuttelee sen poskiontelon puhtaaksi. Samalla kun käyt ostamassa sen, osta myös esim. Risetti-merkkistä hienoa merisuolaa, sitä tarvitaan sen oikean liuoksen tekemiseen.

Kun itsellä ei ollut vielä tuota, niistin kerran kolme päivää kun tunsin että toisessa sieraimessa on jumissa jotain. Luoja että helpotti kun se teelusikallisen kokoinen liisteriklöntti viimein irtosi sieltä!

Vierailija
17/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mene makaamaan toiselle kyljelles siten, että osa räästä valuu toiseen sieraimeen ja pääset niistämään (eli jos oikea sierain tukossa, niin makaa vasemmalla kyljellä). Tepsii 100%:sti. Vasta sitten kannattaa nenäkannuttaa ym, kun röökit hiukan auenneet.

Vierailija
18/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että tää on jotain koodikieltä liittyen Räikköseen ja wife-to-beehin (erit. tuo "jumissa toisessa sieraimessa" olisi aika runollinen ilmaisu)

Vierailija
19/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kuumaa mehua ja kuumaa hunajavettä. Tyypillisessä nuhassa tuo tulee eteen aina jossain vaiheessa. Menee ohi muutamassa päivässä. Jos nuha pitkittyy toistuvasti ts kestää toista viikko! kannattaa nuhan oireiden tullessa ottaa Duactia.

Vierailija
20/20 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan vaan sormella kaivanut pois ja syönyt :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi