norwegian lentokoneet
Kuinka pitkät turvavyöt lentokoneissa on? Mahtuuko lihavalla (bmi 39) turvavyö kiinni? Osaavatko lentohenkilökunta suomea? Muita kokemuksia kyseisestä lentoyhtiöstä?
Kommentit (37)
Kaikissa lentokoneissa aa jatkopaloja jos vyö ei mene kiinni.
Norweigian koneet ovat tilavia, jos vertaa muiden ns. edullisten yhtiöiden koneisiin.
Vierailija kirjoitti:
Norweigian koneet ovat tilavia, jos vertaa muiden ns. edullisten yhtiöiden koneisiin.
hahhah :D Meinaatko tosiaan, että norwegianin boeing 737 on jotenkin tilavampi, kuin jonkun toisen firman samanmallinen kone :D Koneen tilavuus riippuu täysin mallista. Muuten voin sanoa, että norwegian on erittäin hyvä yhtiö. Wifi koneessa ja euroopan uusimmat koneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hahhah :D Meinaatko tosiaan, että norwegianin boeing 737 on jotenkin tilavampi, kuin jonkun toisen firman samanmallinen kone :D Koneen tilavuus riippuu täysin mallista. Muuten voin sanoa, että norwegian on erittäin hyvä yhtiö. Wifi koneessa ja euroopan uusimmat koneet.
Saman mallinumeron koneet voivat olla eri tavalla sisustettuja, paikkamääränkin vaihdellessa. Norvegianillakin on erilaisia.
Jos änkeät koneeseen maksa kahdesta paikasta. Mukava vieressä olijan istua vain puolikkaalla penkillä kun joku hikinen läski vyöryy päälle.
Varmista lentoyhtiöltä tarvitko kaksi paikkaa. Keskiovien edessä ja aivan ensimmäisellä rivillä on eniten jalkatilaa.
Enpä tajunnutkaan olevani niin lihava, että kaksi paikkaa tarvitsisin. Jääpä lomamatka tekemättä.
Eivät puhu lähtökohtaisesti Suomea. Englannilla ja ruotsilla pärjää.
Kamalan ilkeitä kommentteja olette av-laiset lähettäneet ap:lle. Hyi!
Mutta itse aloitukseen. Kyllä siellä lentokoneessa näkee vaikka minkälaisen mallista ja kokoista ihmistä. Älä huoli..Hyvillä mielin vain matkalle. :)
Parilla viimeisellä kerralla lentäessäni Noksun koneessa on ollut suomalaisia emäntiä. Kohteet Dublin ja Pariisi.
Lennän Norwegianilla usein ja vyö on mahtunut aina ja olen iso. Jatkopaloja saa tarvittaessa. Suomesta lähtevillä lennoilla on aina ollut suomen kielen taitoisia. Suomalaisia on juuri palkattu lisääkin.
Vierailija kirjoitti:
Kamalan ilkeitä kommentteja olette av-laiset lähettäneet ap:lle. Hyi!
Mutta itse aloitukseen. Kyllä siellä lentokoneessa näkee vaikka minkälaisen mallista ja kokoista ihmistä. Älä huoli..Hyvillä mielin vain matkalle. :)
Kiitos myötätunnostasi. Mutta lennolle en nyt lähde. En ennenkuin olen onnistunut tekemään itselleni jotain.
En halua pilata kenenkään matkaa...
Vierailija kirjoitti:
Lennän Norwegianilla usein ja vyö on mahtunut aina ja olen iso. Jatkopaloja saa tarvittaessa. Suomesta lähtevillä lennoilla on aina ollut suomen kielen taitoisia. Suomalaisia on juuri palkattu lisääkin.
Kuinka ISO olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se istuinten sijoittelu tekee aika paljon tilavuuteen.
Eli lihavan ihmisen ei todellakaan kannata suunnitella poistuvansa kotoa, ainakaan lentäen.
Mua ainakin inhottaisi istua ylipainoisen vieressä ihan vain siitä syystä, että vie mun omaa tilaa kun ei mahdu oman paikkansa istuimen rajoissa olemaan ja itse joutuisin istumaan epämukavasti tämän takia.
En ole maksanut puolikkaasta istuinpaikasta kun ylipainoinen vie mun penkistä tilaa.
Miten lihava ihmisen tulee olla, ettei oman penkkinsä rajoihin mahtuisi? Mietin vain. Paljon pyöreitä koneissä olen nähnyt, mutta mahtuvathan nuo olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten lihava ihmisen tulee olla, ettei oman penkkinsä rajoihin mahtuisi? Mietin vain. Paljon pyöreitä koneissä olen nähnyt, mutta mahtuvathan nuo olemaan.
Mä olen muutaman lennon lentänyt ylipainoisen vieressä ja kyllä ne läskit vaan pursuu mun puolelleni, oli käsinojan alhaalla tai ylhäällä. Käsinojat nuo ovat aina haluneet nostaa heti kun voi kun ne painaa läskejä ikäväsi. Tästä seuranneena ne läskit vyöryy vain pahemmin mun syliin. Ja nyt siis puhun TODELLA ja vaarallisen ylipainoisista, jotka eivät saa sitä tarjotintakaan eteensä kun vatsa on tiellä ja jokaisella näistä on ollut jatkopala turvavyöhön ja joillain se jatkopala riitti juuri ja juuri. Siinä on tukalaa istua vieressä, joskaan ei sillä ylipainosellakaan varmasti kivaa ole. Se vin maksaa yhdestä paikasta mutta vie 1½ paikkaa mun kustannuksella, joka myös olen oman paikkani itse maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen muutaman lennon lentänyt ylipainoisen vieressä ja kyllä ne läskit vaan pursuu mun puolelleni, oli käsinoja sitten alhaalla tai ylhäällä. Käsinojat nuo ovat aina haluneet nostaa heti kun voi kun ne painaa läskejä ikäväsi. Tästä seuranneena ne läskit vyöryy vain pahemmin mun syliin. Ja nyt siis puhun TODELLA ja vaarallisen ylipainoisista, jotka eivät saa sitä tarjotintakaan eteensä kun vatsa on tiellä ja jokaisella näistä on ollut jatkopala turvavyöhön ja joillain se jatkopala riitti juuri ja juuri. Siinä on tukalaa istua vieressä, joskaan ei sillä ylipainosellakaan varmasti kivaa ole. Se vain maksaa yhdestä paikasta mutta vie 1½ paikkaa mun kustannuksella, joka myös olen oman paikkani itse maksanut.
Vyö mahtuisi, mutta kone ei jaksa nousta ilmaan jos sinut päästettäisiin sisään. Pääsääntöisesti eivät ole Suomalaisia.