Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos luottotiedot on mennyt voiko saada asuntolainaa?

Vierailija
24.01.2006 |

auttakee...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkumaan toisen miestä hänen tulojensa perusteella???

tekeekö ne tulot paremmaksi isäksi????

Vierailija
2/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän katkera ihminen?

Asiallisuutta kommentteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap- *innoissaan josko pääsis pois täältä kaupungista...vähän rauhallisemmalle paikalle asumaan :D*

Vierailija
4/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieletöntä vuokraa vaan maksetaan tällä hetekllä... 970...ja tuolla hinnalla maksais jo ihan kivaa omaakin kämppää... jos siis sais luottoa ensin

-ap-

Vierailija
5/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 29 ilmaisi asiansa hieman nätimmin, mutta samaa tarkoitin.

T:24

Vierailija
6/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntolainaa vaikka luottotiedot olisivat menneet. Velat pitää vain olla jo maksettu ja toimittaa todistus siitä, että ulosotossa ei velkaa enää ole. Minä hain yksinäni 2000¿ kuukausituloilla (brutto) asuntolainaa 100 000¿ ja se myönnettiin (luottotietoni eivät ole kunnossa, mutta maksamatonata ulosottovelkaa ei enää ole).

Valtio takaa 85% ja loppuosaan tarvitsin 2 takaajaa.

Tämä siis 2 kuukautta sitten.

Vierailija
7/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteet menee täällä kyllä laidasta laitaan :))

kun joka toinen sanoo että saa lainaa ja joka toinen että ei saa...

nyt näytää taas hyvältä :DD

Vierailija
8/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vielä, että pankkina Nordea.

Vierailija
9/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne ottaa huomioon vain miehen tulot. Eli vaikka ei luottohäiriötä olisikaan niin maximissaan saisitte ehkä n. 80 000-85 000 lainaa.

Mutta se luottohäiriö merkintä on kyllä punainen vaate monelle pankille. Sitten kun se vanhenee niin rekisterinne on taas puhdas ja kaikki ovet ovat avoinna. Onnea!

Vierailija
10/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on siis luottotiedot kunnossa jne, mutta piti vaan sanoa, että nordeassa ainakaan ei oteta mitään KELAn maksamia rahoja huomioon, kun laskelmaa tekevät. Saimme lainan kyllä, ja se on molempien nimissä, mutta minun tuloni, eli kotihoidontuki ja lapsilisät eivät vaikuttaneet mitään.

Vierailija
11/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä opettaa! Itsekin tuomitsin luottokelvottomat ihmiset joitain aikoja sitten. Olin ehdoton. Musta-valkoinen. Sittemmin on alkanut jo värejäkin näkyä. Luottotiedot menettäneissäkin on hyvin erilaiselta taustalta löytyviä ihmisiä, joten yksipuolisesti ei heitäkään voi tuomita. Esimerkiksi monet luottotiedottomat ovat entisiä yrittäjiä.

Tunnen erään entisen yrittäjän, joka työllisti yhdeksän ihmistä yli 10 vuotta ja teki töitä kuin eläin. En osaa edes laskea sitä laskujen määrää, jonka maksoi ajallaan ja oikein. Sitten tuli taantuma, kulut työntekijöistä pysyivät ja koko homma kaatui. Loppujen lopuksi kaaoksen aiheutti neljä laskua! Tarkoitan sitä, että moni luottotiedoton on hoitanut paljon suurempia summia asiallisesti kuin useimmat tavikset ja aina maksaneet, jos pystyneet. Se, että elämässä voi menettää maksukykynsä, voi sattua kenelle vaan. Toki osa ihmisistä ryssii asiansa ihan tyhmyyttään, mutta osalla vain kohtalo vei tilanteeseen, johon me " hyvät ihmiset" olisimme voineet aivan yhtä hyvin joutua.

AP. Laina vaikuttaa hiukan liian suurelta tuloihinne nähden ja lisäksi luottotiedottomuus kyllä vaikeuttaa asiaa. oleellista pankin kannalta olisi nähdä, että rästit on maksettu, vakuudet riittää ja vielä, jos sinulta löytyisi joku ammatti, johon ehkä aikoinaan palaat....?

Vierailija
12/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos luottotiedot on jo menneet, niin eipä kannata ottaa uuttaa lainaa kun et edellisistäkään ole selvinnyt

Vierailija
13/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä vaan sen valtiontakauksen sain, vaikka luottotietoni eivät olekkaan puhtaat.

Ap: soita ihmeessä pankkiin ja kysy!

T:32

Vierailija
14/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ei edes tonnin lainaa saa jos on luottotiedot menneet tai luottokorttia tms. Joten tuskin asuntolainaakaan.

Nordea on aika ehdoton pankki näissä asioissa.

Vierailija
15/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankilla täytyy olla TODELLA painava syy myöntää luottoa maksuhäiriöiselle ja valitettavasti kuitit siitä, että mitään ei ole enää ulosotossa, ei todellakaan riitä. Jos maksukäyttäytyminen on ollut aikaisemmin huonoa, miksi se olisi muuttunut?

Vierailija
16/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä loppuikää rangaista tehdyistä virheistä. Osaavat pankissakin olla inhimillisiä, joskus.

Vierailija
17/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ehkä kiroilee ja syljeksii, ei silti välttämättä kolmikymppisenä:)

Vierailija
18/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankista. Miehen luottotiedot oli just puhdistuneet. Mulla ei tuloja. Ja miehellä ei edes vakituista työtä!

Kyllä sitä lainaa saa nykyään työttömätkin ja opiskelijat. Just kaveri otti asuntolainaa miehensä kanssa-molemmat opiskelee. Takaajan tarvitsivat.

Vierailija
19/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miettineet osaomistusasuntoa? Teidän tuloilla (tällä hetkellä) se olisi paras mahdollinen ratkaisu. Hae vaikka googlella kaupunkinne osaomistusasunnoista tietoa. SUOSITTELEN!

Vierailija
20/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puolesta sitten epäilkää mitä haluatte. mutta lainan tosiaan sain!

maksuhäiriöitä ei ole ollut kuin 1000¿ ulosotosa ja sen olen hoitanut pois.

Pankille toimitin siis ulosottovirastosta tositteen, että maksussa ei enään ole mitään. Ja pankkina on Nordea. Eikä edes ketään tuttua ole pankissa töissä.

Sanoivat minulle, että tuollainen summa ulosotossa, voidaan katsoa jokaiselle ihmiselle joskus huolimattomuuttaan tulleeksi.

T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi