Korjasin juuri keittiön kaapinoven saranan (vaihdoin uuden)
ja lisäksi kahden oven lukituksen.
Arvaa olenko mies vai nainen?
P.S miehethän ei tällä palstalla pyöri, eihän?
Kommentit (14)
Joku voisi tulla korjaamaan mun vessan kaapinoven. Ruuvi ei ota kiinni lastulevyssä olevaan reikään, joten ovi repsottaa surullisena vain toisen saranan varassa. Huoh. Mitähän tuollekin tekisi. Ehkä jesarilla kiinni.
Joku voisi tulla korjaamaan mun vessan kaapinoven. Ruuvi ei ota kiinni lastulevyssä olevaan reikään, joten ovi repsottaa surullisena vain toisen saranan varassa. Huoh. Mitähän tuollekin tekisi. Ehkä jesarilla kiinni.
Otettiin ovet vallan pois.
Se lottoovoitto ois kiva että saataisiin rempattua keittiö...
laita paksumpi/pidempi ruuvi tai laita liimalla vaikka tulitikunpätkiä koloon niin vanhakin ruuvi pitää.
Minäkin tykkään itse korjata, jos osaan. Meille tulossa kyllä keittiöremppa jossain vaiheessa, mutta ovi mokoma roikkui yhden saranan varassa ja repsotti rumasti, niin pakkohan se oli korjata.
Ja nyt pysyy muutkin ovet kiinni, kun lukitukset on kunnossa. Ei pääsee tuo täystuholainen 1v repimään ihan kaikkia kaapin sisältöjä lattialle.
-ap.
meillä molemmat osaisi tuon. Eihän se tarvii kun asennusohjeen ja ruuvinvääntimen.
Taitaa olla helpompi vaihtaa koko kaappi kuin löytää enää sopiva sarana johonkin 1970-luvun oveen.
Olen jo vaihtanut melkein kaikkiin kaappeihin jostakin turhasta ovesta toimivat. Kerran käänsin jääkaapin oven oikealle aukeavasta vasemmalle aukevaksi, kun siitä oli jotain rikki.
Arvatkaa, mitä mies sanoi, kun näki sen tullessaan kotiin?
Jos on gyprocia, niin ruuvaa reikään gyproc-ruuvi ja siihen sitten saranan ruuvi. Muoviproppukin voisi auttaa.
osata kotona pikku remonttihommia tehdä, oli sitten nainen tai mies. Mulle ihan normaalia tarttua työkaluihin itse. En todellakaan jää miestä odottelemaan, jos menee vaikka lavuaari tukkoon tai ovenripa reistaa ym.ym.
kuuluisi perustyökalut löytyä osaamisen lisäksi
koska ajattelin, ettei kukaan nainen jaksa kerskua kun on saanut yksinkertaisen homman hoidettua ja että paras kaveri on ruuvinväännin. Olinkin väärässä.
T: nainen
koska ajattelin, ettei kukaan nainen jaksa kerskua kun on saanut yksinkertaisen homman hoidettua ja että paras kaveri on ruuvinväännin. Olinkin väärässä. T: nainen
toim.huom.
Niputin heidät nyt samaan nippuun. Jotenkin säälittävää erikseen alleviivata, että osaa käyttää meisseliä.
Jos ruuvi pyörii reiässä, työnnä reikään tulitikkupätkä tai useampikin jos reikä on iso. Ruuvaa sitten ruuvi kiinni, tulitikun avulla se ottaa nyt kiinni. Jos haluat oikein hifistellä tai saranan kulutus on suurta, kastele tulitikku ennen reikään laittamista erikeeperillä.
Toimii!! Muista vain katkaista tulitikku niin, ettei se törrötä reiästä ulos ennen ruuvausta.
Minun rakkain esineeni on akkuruuvinväännin.
t. nainen