Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korjasin juuri keittiön kaapinoven saranan (vaihdoin uuden)

Vierailija
05.02.2013 |

ja lisäksi kahden oven lukituksen.

Arvaa olenko mies vai nainen?

P.S miehethän ei tällä palstalla pyöri, eihän?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rakkain esineeni on akkuruuvinväännin.

t. nainen

Vierailija
2/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi tulla korjaamaan mun vessan kaapinoven. Ruuvi ei ota kiinni lastulevyssä olevaan reikään, joten ovi repsottaa surullisena vain toisen saranan varassa. Huoh. Mitähän tuollekin tekisi. Ehkä jesarilla kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi tulla korjaamaan mun vessan kaapinoven. Ruuvi ei ota kiinni lastulevyssä olevaan reikään, joten ovi repsottaa surullisena vain toisen saranan varassa. Huoh. Mitähän tuollekin tekisi. Ehkä jesarilla kiinni.

Otettiin ovet vallan pois.

Se lottoovoitto ois kiva että saataisiin rempattua keittiö...

Vierailija
4/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita paksumpi/pidempi ruuvi tai laita liimalla vaikka tulitikunpätkiä koloon niin vanhakin ruuvi pitää.

Vierailija
5/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään itse korjata, jos osaan. Meille tulossa kyllä keittiöremppa jossain vaiheessa, mutta ovi mokoma roikkui yhden saranan varassa ja repsotti rumasti, niin pakkohan se oli korjata.

Ja nyt pysyy muutkin ovet kiinni, kun lukitukset on kunnossa. Ei pääsee tuo täystuholainen 1v repimään ihan kaikkia kaapin sisältöjä lattialle.

-ap.

Vierailija
6/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä molemmat osaisi tuon. Eihän se tarvii kun asennusohjeen ja ruuvinvääntimen.

Vierailija
7/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla helpompi vaihtaa koko kaappi kuin löytää enää sopiva sarana johonkin 1970-luvun oveen.

Olen jo vaihtanut melkein kaikkiin kaappeihin jostakin turhasta ovesta toimivat. Kerran käänsin jääkaapin oven oikealle aukeavasta vasemmalle aukevaksi, kun siitä oli jotain rikki.

Arvatkaa, mitä mies sanoi, kun näki sen tullessaan kotiin?

Vierailija
8/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on gyprocia, niin ruuvaa reikään gyproc-ruuvi ja siihen sitten saranan ruuvi. Muoviproppukin voisi auttaa.

Vierailija
9/14 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

osata kotona pikku remonttihommia tehdä, oli sitten nainen tai mies. Mulle ihan normaalia tarttua työkaluihin itse. En todellakaan jää miestä odottelemaan, jos menee vaikka lavuaari tukkoon tai ovenripa reistaa ym.ym.

Vierailija
10/14 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluisi perustyökalut löytyä osaamisen lisäksi

Vierailija
11/14 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ajattelin, ettei kukaan nainen jaksa kerskua kun on saanut yksinkertaisen homman hoidettua ja että paras kaveri on ruuvinväännin. Olinkin väärässä.

T: nainen

Vierailija
12/14 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ajattelin, ettei kukaan nainen jaksa kerskua kun on saanut yksinkertaisen homman hoidettua ja että paras kaveri on ruuvinväännin. Olinkin väärässä. T: nainen

toim.huom.

Vierailija
13/14 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niputin heidät nyt samaan nippuun. Jotenkin säälittävää erikseen alleviivata, että osaa käyttää meisseliä.

Vierailija
14/14 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruuvi pyörii reiässä, työnnä reikään tulitikkupätkä tai useampikin jos reikä on iso. Ruuvaa sitten ruuvi kiinni, tulitikun avulla se ottaa nyt kiinni. Jos haluat oikein hifistellä tai saranan kulutus on suurta, kastele tulitikku ennen reikään laittamista erikeeperillä.

Toimii!! Muista vain katkaista tulitikku niin, ettei se törrötä reiästä ulos ennen ruuvausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän