Masennus + syömishäiriö, sairasloman pituus?
Osaisiko kukaan sanoa onko kyse viikoista vai kuukausista?
Olen menossa psykiatriseen hoitoon huomenna, alkuun vuorokauden ympäri, myöhemmin käyn vain päivisin.
Kommentit (4)
siitäkin että onko kuinka huonossa jamassa. Itselleni on määrätty masennuksen vuoksi joskus puolen vuoden sairasloma 3kk sairaala jakson jälkeen.. Sitä sitten kuitenkin venytettiin vuoteen..
Myöhemmin huonona ajankohtana se on saattanut olla sen viikon, jotta olen voinut kerätä voimia.
Stemppiä sinulle!
Joten sairausloma pituus yleensä viikkoja.
siitäkin että onko kuinka huonossa jamassa. Itselleni on määrätty masennuksen vuoksi joskus puolen vuoden sairasloma 3kk sairaala jakson jälkeen.. Sitä sitten kuitenkin venytettiin vuoteen..
Myöhemmin huonona ajankohtana se on saattanut olla sen viikon, jotta olen voinut kerätä voimia.
Stemppiä sinulle!
olen ollut nyt 3kk saikulla masennuksen takia. vielä kuukausi jäljellä. lääkäri haluaisi jatkaa vielä siitäkin eteenpäin mutten rahan taki pysty.
Ja siis masennuksen lisäksi syömishäiriö, fobia ja psykoottisia oireita ja paniikkikohtausepäilyjä.
Vajaa kaksi vuotta sitten olin keskivaikean masennuksen takia saikulla muutaman viikon.