Mistä Laura Närhen "Mä annan sut pois...-biisi" mielestänne kertoo?
kuulin sen eka kerran (osittain) luulin sen kertovan salarakkaasta ja salaisesta rakkaudesta luopumisesta.
Kerrotaaks siinä kuitenkin pitkästä liitosta?
Kommentit (39)
laulaja luopuu toisesta siksi, että rakastaa häntä yhä.
mutta mulle tulee joka kerta sanoista mieleen abortti tai adoptioon heti syntymästä antaminen...
tulee mieleen adoptioon antaminen....ja aina tulee tippa linssiin ;)
minulle tulee siitä mieleen omat vanhempani. Äitini sairastaa parantumatonta sairautta ja viettää loppuikänsä sairaalassa.
Kaverini sanoi että hänelle tulee mieleen äiti, joka joutuu luopumaan omasta lapsestaan. Antaa tämän adoptioon tai kantaa hautaan.
muu vaihtoehto kuin pitkä liitto joka kuivunut kokoon.Rakkautta on mut ei intohimoa.
mutta mulle tulee joka kerta sanoista mieleen abortti tai adoptioon heti syntymästä antaminen...
Sammuu
Talossamme lamput sammuu
Autioituneita huoneet
Ovat yksi kerrallaan
Sängyn laitamilla hiljaa nuokkuu
Kaksi uupunutta
Onnellisia vain unissaan
Mä annan sut pois
Mä päästän sut pois
Vaikka sattuu
Sä annat mut pois
Sä päästät mut pois
Kaikkeen tottuu
Hymyillään vaan
Ei oo muutakaan enää antaa
Luovutaan toisistamme hiljaa
Liikaa
Luulin meistä aina liikaa
Lupasin, mä korjaan kaiken
Yhä vain uudestaan
Liukuu sun ote käsistäni
Vaihtuu viikot huomaamatta
Äänet kuuluu koko ajan hiljempaa
Mä annan sut pois...
Miten se abortoitu vauva tai adoptioon annettu vauva nuokku sängyn laitamilla onnettomana? Miten ne hymyilee toisilleen?
Sammuu
Talossamme lamput sammuu
Autioituneita huoneet
Ovat yksi kerrallaan
Sängyn laitamilla hiljaa nuokkuu
Kaksi uupunutta
Onnellisia vain unissaan
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/l/laura_nrhi/m_annan_sut_pois.html ]
Mä annan sut pois
Mä päästän sut pois
Vaikka sattuu
Sä annat mut pois
Sä päästät mut pois
Kaikkeen tottuu
Hymyillään vaan
Ei oo muutakaan enää antaa
Luovutaan toisistamme hiljaa
Liikaa
Luulin meistä aina liikaa
Lupasin, mä korjaan kaiken
Yhä vain uudestaan
Liukuu sun ote käsistäni
Vaihtuu viikot huomaamatta
Äänet kuuluu koko ajan hiljempaa
Mä annan sut pois...
Kun rakas sairastaa ja kuolema on lähellä. Mitään ei voi enää tehdä, on aika luovuttaa.
Aivan upea biisi joka tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2011 klo 20:05"]
kuulin sen eka kerran (osittain) luulin sen kertovan salarakkaasta ja salaisesta rakkaudesta luopumisesta.
Kerrotaaks siinä kuitenkin pitkästä liitosta?
[/quote]Miten idiootti ja kuullun ymmärtämätön sitä pitää olla? Voi yhden kerran!
olen pienen koululaisen sijaisäiti ja aina kun kuulen tuon biisin, nieleskelen kyyneleitä. Niin totta lapseni biologiselle äidille!
Tosi kaunis mutta niin surullinen kappale, jostain syystä tulee mieleeni, että toinen osapuoli on tekemässä itsarin ja toinen tietää sen, mutta ei voi asialle mitään. Toisella on joku vakava syy miksi ei enää halua elää. Ehkä tää on outo ajatus mut... eikä mulla ole KETÄÄN itsari tuttua tai muuta, et en tiedä miks tää mun mielestä tuntuu siltä.
Erosta kai se kertoo, mutta itselle tulee henk.koht. mieleen aina se, kun äidin vuoteen vieressä sairaalassa viimeisen kerran sanoin hänelle, että kyllä me äiti pärjätään. Kaksi päivää sen jälkeen äidin voimat loppui.
Ajaessani kotiin sairaalasta tämä tuli vielä radiosta.
Tästä on nyt kaksi vuotta ja alkaahan siihen pikkuhiljaa tottua.... :(
Mulle tuli mieleen lapsen antaminen adoptoitavaksi.
Mulla taas mies sairastui alkoholin vuoksi niin, että menetin hänet perheeltäni. Hänellä lapsuus aiheutti liian suuria traumoja, joita ei koskaan pystynyt käsittelemään kenenkään kanssa ja alkoi sittten juoda itsensäkin hengiltä. Kuolee varmaan pian, mutta surettaa, kun muuten hyvä mies olisi ollut.
Menetetyistä mahdollisuuksista, luopumisen kivusta, toivottomasta rakkaudesta
Menetetyistä mahdollisuuksista, luopumisen kivusta, toivottomasta rakkaudesta
Lauran vanhemmathan on eronnu ja tuossa Vain elämää- ohjelmassa kerto, että tarina on lähipiiristä.
Tuli siis mieleen, että kertoo pitkän liiton (vanhempiensa) loppumisesta. Niillähän on ollu paljon lapsia, aina ääntä ja hälinää. Ja laulussa lauletaan, kuin vähitellen valot sammuu, äänet hiljenee, ja vähitellen huomataan, että yhdessä ei olekaan hyvä.
Mulle tulee mieleen että antaa lapsen pois,lapsi otetaan huostaan.. taikka sitten ero. On parempi erota vaikka rakastaakin toista,jostain syystä parempi niin.
muu vaihtoehto kuin pitkä liitto joka kuivunut kokoon.Rakkautta on mut ei intohimoa.