Onko Maria Romantschuk naisen kanssa suhteessa?
Kertoi ystävättärensä kanssa katsoneensa häitä päivällä...
Kommentit (9)
Kertoi ystävättärensä kanssa katsoneensa häitä päivällä...
Maria on eronnut miehestä ja 4 lapsen yh.
Voihan se silti olla lesbo tai biseksuaali.
tai ylipäätänsä kenenkään, kaikki ovat vain kaappihomoja ja -lesboja.
Maria on eronnut miehestä ja 4 lapsen yh.
Voihan se silti olla lesbo tai biseksuaali.
Onko Maria Romantschuk naisen kanssa suhteessa? Kertoi ystävättärensä kanssa katsoneensa häitä päivällä...
häitä miehensä kanssa katselee. Ei ainakaan minun mieheni ole ollut pätkääkään niistä kiinnostunut, joten olen katsellut ksin. Olisi ollutkin mukavaa katsella jonkun ystävätteren kanssa ja vaihtaa kommentteja.
hurmavia johotpäätökisä.. Kyllä näistä asioista jotkuta kansalliset säännäset pitäis säätää.. Reps ja kops..
olin eilen baarissa ystävättäreni kanssa. Ja ystävätär jäi meille yöksi! Nytkö koko kaupunki luulee, että hän on """Ystävätär""" ja että meillä on suhde?? Pitäisiköhän laittaa lehteen ilmoitus, että olemme VAIN YSTÄVIÄ, tiedoksi epäilijöille? Vastoin yleistä luuloa kaksi naista voi myös olla ihan vain YSTÄVIÄ keskenään eikä VÄLTTÄMÄTTÄ lesbopariskunta.
Onko Maria Romantschuk naisen kanssa suhteessa? Kertoi ystävättärensä kanssa katsoneensa häitä päivällä...
häitä miehensä kanssa katselee. Ei ainakaan minun mieheni ole ollut pätkääkään niistä kiinnostunut, joten olen katsellut ksin. Olisi ollutkin mukavaa katsella jonkun ystävätteren kanssa ja vaihtaa kommentteja.
Kyllä ihmisellä voi olla ystäviä ilman että on puoliso tämä ystävä. Maria on eronnut miehestä ja 4 lapsen yh.